Cum va pacalesc comerciantii - iata cele mai comune practici interzise
Data publicarii: 28-08-2012 | Diverse
Unele companii utilizeaza metode mai putin corecte sau chiar ilegale pentru a-si atrage clientii, in activitatile legate de promovarea, vanzarea sau furnizarea unui produs. Daca nu vreti sa cadeti prada unor asemenea practici, ar trebui sa stiti care sunt metodele cel mai des folosite.
Acestea au fost compilate de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania - o9atitudine ! - InfoCons:
- 1. A face afirmatia neintemeiata privind detinerea de marci de incredere si coduri;
- 2. Publicitatea capcana;
- 3. Comercianti care invita la cumpararea unui produs cu intentia de a promova ulterior un alt produs;
- 4. Utilizarea falsa a "ofertelor limitate": "oferta speciala, valabila doar azi!";
- 5. Servicii post-vanzare intr-o alta limba: de exemplu marketing in engleza, servicii post-vanzare in suedeza;
- 6. Publicitate pentru produsele care nu pot fi comercializate legal;
- 7. Prezenta drepturilor care sunt garantate de legislatia comunitara consumatorilor de pretutindeni, ca o caracteristica noua sau distinctiva a ofertei comerciantului;
- 8. Articole publicitare: "mesaje amestecate/subiective";
- 9. Marketingul care utilizeaza frica consumatorilor fata de riscurile privind siguranta;
- 10. Folosirea momelilor pentru a insela consumatorul;
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri