Sef Unilever: Saracia revine in Europa
Data publicarii: 29-08-2012 | Afaceri
Seful pentru Europa al gigantului agroalimentar si cosmetic Unilever, Jan Zijderveld, crede ca "saracia va reveni" pe continent, iar grupul trebuie sa se adapteze la aceasta stare de fapt.
"Daca un spaniol nu mai cheltuie, in medie, decat 17 euro pentru o sesiune de cumparaturi, nu pot sa-i vand un pachet de detergent care costa jumatate din bugetul sau", a declarat Zijderveld, citat de AFP.
Astfel, oficialul Unilever spune ca va aplica metodele de vanzare din tarile asiatice in curs de dezvoltare, cum ar fi punerea in vanzare a unor produse mai ieftine, in ambalaje mai mici. "In Indonezia, vindem mostre individuale de sampon, la pret de 2 - 3 centime, si totusi castigam bani", a spus el.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY : liderii fiscali recurg la AI pentru a consolida gestiunea taxelor pe fondul aparitiei de noi riscuri
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday