Pasagerii CFR Calatori vor putea citi carti in toate trenurile InterCity din 13 noiembrie
Data publicarii: 01-11-2012 | Turism
CFR Calatori va extinde programul librariei online in toate trenurile Intercity ale companiei din 13 noiembrie, a anuntat miercuri compania intr-un comunicat remis AGERPRES.
Astfel, incepand cu data de 2 noiembrie va avea loc actiunea de echipare a vagoanelor cu carti in format clasic si cu e-book-uri (stickere cu coduri QR), asa incat dupa data de 13 noiembrie in toate trenurile Intercity pasagerii vor beneficia de acest serviciu.
Pentru a veni in intampinarea dorintelor celor care prefera sa citeasca in timpul calatoriei cu trenul, CFR Calatori si BookLand, librarie online, au incheiat in octombrie un parteneriat, prin care pasagerii vor putea sa rasfoiasca si sa citeasca gratuit carti in tren.
Cele doua companii au lansat, din 18 octombrie, un program pilot timp de o saptamana, in trenurile IC 573 Bucuresti Nord - Galati si IC 572 Galati - Bucuresti Nord, program care s-a bucurat de interesul calatorilor.
Printre titlurile cartilor pe care pasagerii le vor putea gasi asezate pe masutele din vagoanele de tren se vor numara 'Cel mai iubit dintre pamanteni' - Marin Preda, 'Codul bunelor maniere' - Nadine de Rothschild, 'Hotii de frumusete' - Pascal Bruckner, 'India picanta'- Patrichi Adelina, 'Inca o zi infecta' - Pierre Enckell.
'Acest parteneriat reprezinta un serviciu colateral pentru CFR Calatori, ce va aduce plus valoare transportului cu trenul', a declarat Stefan Roseanu, directorul general al CFR Calatori.
CFR Calatori este operatorul national feroviar de pasageri care efectueaza transportul public de calatori pe calea ferata. Prin natura sa reprezinta un sector strategic de interes national contribuind la libera circulatie a persoanelor in interiorul si in afara tarii, cu atu-uri de necontestat: gradul cel mai inalt de siguranta si gradul cel mai scazut de poluare.
Politica pe care managementul companiei o promoveaza si o sustine este asigurarea unor servicii de transport feroviar de pasageri de calitate, cu un angajament fata de societate in sensul accesibilitatii pentru toate categoriile de cetateni.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare