Posta isi face banca pentru a se salva
Data publicarii: 06-12-2012 | Finante-Banci
Compania Nationala Posta Romana (CNPR) a inregistrat, in ultimii trei ani, pierderi de 422 milioane de lei, iar pentru 2013 se estimeaza o scadere a cifrei de afaceri a societatii, desi exista o strategie de redresare pentru perioada urmatoare, a afirmat Ion Smeeianu, director general al CNPR.
"Posta Romana nu este intr-o situatie buna la ora actuala. In ultimii trei ani, Posta Romana a avut pierderi de 422 milioane de lei. La aceste pierderi au contribuit supraevaluarea unor contracte, rezilierea acestora si inutilitatea lor. In 2013, vom pierde dreptul pe serviciile postale de greutate mica, urmand sa ne folosim de dreptul universal pentru zonele mici. Pentru aceasta urmeaza sa ni se compenseze pierderile pe care le avem in aceste zone. Vom vedea daca primim bani. In 2013, ne asteptam la o scadere a cifrei de afaceri a societatii”, a spus Smeeianu, citat de Mediafax.
El a adaugat ca managementul companiei si-a propus, prin elaborarea unei strategii, sa reduca pierderile de venituri prin intrarea Postei pe piata brokerajului de asigurari si zona serviciilor financiar-bancare.
Posta, broker de asigurari
"Avem o strategie pentru minimizarea reducerii veniturilor, care se bazeaza pe mentinerea actualilor clienti si pe atragerea de noi clienti. Vrem sa imbunatatim portofoliul de servicii si ne vom indrepta spre zona asigurarilor obligatorii de locuinte. Posta va deveni in scurt timp broker de asigurari si va intermedia, prin capilaritatea retelei, vanzarea acestor polite in zona mic urbana si rurala”, a spus Smeeianu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an