Posta isi face banca pentru a se salva
Data publicarii: 06-12-2012 | Finante-Banci
Compania Nationala Posta Romana (CNPR) a inregistrat, in ultimii trei ani, pierderi de 422 milioane de lei, iar pentru 2013 se estimeaza o scadere a cifrei de afaceri a societatii, desi exista o strategie de redresare pentru perioada urmatoare, a afirmat Ion Smeeianu, director general al CNPR.
"Posta Romana nu este intr-o situatie buna la ora actuala. In ultimii trei ani, Posta Romana a avut pierderi de 422 milioane de lei. La aceste pierderi au contribuit supraevaluarea unor contracte, rezilierea acestora si inutilitatea lor. In 2013, vom pierde dreptul pe serviciile postale de greutate mica, urmand sa ne folosim de dreptul universal pentru zonele mici. Pentru aceasta urmeaza sa ni se compenseze pierderile pe care le avem in aceste zone. Vom vedea daca primim bani. In 2013, ne asteptam la o scadere a cifrei de afaceri a societatii”, a spus Smeeianu, citat de Mediafax.
El a adaugat ca managementul companiei si-a propus, prin elaborarea unei strategii, sa reduca pierderile de venituri prin intrarea Postei pe piata brokerajului de asigurari si zona serviciilor financiar-bancare.
Posta, broker de asigurari
"Avem o strategie pentru minimizarea reducerii veniturilor, care se bazeaza pe mentinerea actualilor clienti si pe atragerea de noi clienti. Vrem sa imbunatatim portofoliul de servicii si ne vom indrepta spre zona asigurarilor obligatorii de locuinte. Posta va deveni in scurt timp broker de asigurari si va intermedia, prin capilaritatea retelei, vanzarea acestor polite in zona mic urbana si rurala”, a spus Smeeianu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall