Banca Comerciala Carpatica lanseaza serviciul TREZO RAPID
Data publicarii: 11-12-2012 | Finante-Banci
TREZO RAPID este noul serviciu pe care Banca Comerciala Carpatica il pune la dispozitia persoanelor juridice care au conturi deschise la Trezoreria Statului si prin intermediul caruia, cu imputernicirea clientului, banca poate realiza in numele acestuia mai multe tipuri de operatiuni printre care :
- Ridicarea extraselor de cont pentru conturile deschise la Trezorerie
- Transferul soldurilor conturilor de la Trezorerie in conturile deschise la Banca Comerciala Carpatica
"TREZO RAPID este un serviciu util si foarte usor de accesat, menit sa sprijine activitatea clientilor nostri obisnuiti deja cu standarde tot mai ridicate in materie de servicii puse la dispozitie de catre BCC. Este foarte important pentru noi sa le oferim tot confortul astfel incat acestia sa se concentreze exclusiv asupra afacerilor pe care le desfasoara, lasand in grija noastra efectuarea unor operatiuni care necesita investirea unor resurse importante precum efort si timp”, afirma Gheorghe Cismaru, Director Executiv la Banca Comerciala Carpatica.
Serviciul functioneaza foarte simplu si este la indemana oricui doreste sa il achizitioneze. Banca preia zilnic, la prima ora, fisierul cu extrasele de cont aferente conturilor clientilor primite de la unitatile operative ale Trezoreriei Statului; instructeaza apoi platile in numele clientului prin emiterea unui ordin de plata semnat de catre reprezentantii bancii, iar in final transmite ordinul de plata in format fizic Trezoreriei locale de unde va ridica si extrasul clientului. Pentru acest serviciu banca percepe un abonament lunar cu o valoare fixa de 30 de euro, indiferent de numarul de plati efectuate.
Mai multe informatii despre acest serviciu sunt disponibile pe site-ul bancii www.carpatica.ro, la sectiunea IMM si Corporate > Servicii > TREZO RAPID.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025