Omniasig: Privarea clientilor de drepturi nu este profitabila

Data publicarii: 14-12-2012 | Finante-Banci

Industria de asigurari trebuie sa fie profitabila nu prin privarea clientilor de drepturile lor contractuale si despagubiri, ci prin echilibrarea portofoliului si lansarea unor produse inovative. De asemenea, brokerii capata o importanta tot mai crescuta in ansamblul intregii piete, situandu-se in unele cazuri mai aproape de client, apreciaza Mihai Tecau, CEO Omniasig VIG.

Wall-Street.ro: Peisajul economic al ultimilor doi ani a adus o serie de provocari pentru piata de asigurari. Cum si in ce masura mai sunt afectate asigurarile de contextul economic si cum va confruntati cu toate aceste evolutii la nivelul companiei pe care o conduceti?

Mihai Tecau: Asigurarile au fost afectate de scaderea segmentului auto, al constructiilor si de contractarea segmentului credite. In ciuda faptului ca anul acesta piata s-a mentinut la un volum sensibil egal cu cel de anul trecut, toate acestea s-au resimtit la si la nivel micro. Noi am intervenit atat pe partea de costuri cat si pe componenta operationala, prin promovarea produselor profitabile, prin introducerea de produse noi, inovative, prin actualizarea celor deja existente si intarirea fortei de vanzari. Parteneriatul cu Banca Comerciala Romana, reprezinta un alt punct de sustinere forte, avand in vedere ca bancassurance-ul este inca, in piata locala, o zona insuficient dezvoltata iar Omniasig, prin acest parteneriat, are deja istorie pe aceasta zona.

Cititi interviul integral in Wall-Street.ro

Ultimele stiri pe BankNews.ro: