Omniasig: Privarea clientilor de drepturi nu este profitabila
Data publicarii: 14-12-2012 | Finante-Banci
Industria de asigurari trebuie sa fie profitabila nu prin privarea clientilor de drepturile lor contractuale si despagubiri, ci prin echilibrarea portofoliului si lansarea unor produse inovative. De asemenea, brokerii capata o importanta tot mai crescuta in ansamblul intregii piete, situandu-se in unele cazuri mai aproape de client, apreciaza Mihai Tecau, CEO Omniasig VIG.
Wall-Street.ro: Peisajul economic al ultimilor doi ani a adus o serie de provocari pentru piata de asigurari. Cum si in ce masura mai sunt afectate asigurarile de contextul economic si cum va confruntati cu toate aceste evolutii la nivelul companiei pe care o conduceti?
Mihai Tecau: Asigurarile au fost afectate de scaderea segmentului auto, al constructiilor si de contractarea segmentului credite. In ciuda faptului ca anul acesta piata s-a mentinut la un volum sensibil egal cu cel de anul trecut, toate acestea s-au resimtit la si la nivel micro. Noi am intervenit atat pe partea de costuri cat si pe componenta operationala, prin promovarea produselor profitabile, prin introducerea de produse noi, inovative, prin actualizarea celor deja existente si intarirea fortei de vanzari. Parteneriatul cu Banca Comerciala Romana, reprezinta un alt punct de sustinere forte, avand in vedere ca bancassurance-ul este inca, in piata locala, o zona insuficient dezvoltata iar Omniasig, prin acest parteneriat, are deja istorie pe aceasta zona.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025