Piraeus Bank Romania si Greenpeace lanseaza aplicatii eco-friendly pentru mediul online
Data publicarii: 18-12-2012 | Finante-Banci
Piraeus Bank Romania, in colaborare cu Greenpeace, anunta lansarea unui nou proiect de responsabilitate sociala, desfasurat prin intermediul paginii de Facebook "Curaj Romania”. Proiectul, denumit "Prieteni la drum” este o aplicatie online prin care soferii sunt informati, intr-un mod distractiv si interactiv, despre beneficiile si alocarea responsabila a resurselor prin utilizarea in comun a vehiculelor personale. (http://www.facebook.com/ curajromania)
Aplicatia este disponibila pe pagina Curaj Romania si a fost dezvoltata de agentia MSPS Marketing & Communication. "Prieteni la drum” are un mecanism simplu care contine urmatorii pasi: accesareaaplicatiei fie ca sofer, fie ca pasager, stabilireacoordonatelor temporale si spatiale pentru actiunea de car sharing si invitarea prietenilor din lista personala de Facebook pentru alcatuirea grupului prietenos cu mediul. Utilizatorii de Facebook care folosesc aplicatia pot alege sa-si imparta locurile din masina cu prietenii lor sau sa fie ei preluati de o alta persoana..
"Pasii pentru utilizarea aplicatiei se succed dinamic si sunt foarte usor de parcurs, iar vizualul te convinge ca "green is good”de aceea doar putina bunavointa si dorinta de a avea un mediu mai curat iti dau imboldul sa utilizezi Prieteni la drum”, sustine Raluca Barbu, Marketing Specialist Piraeus Bank Romania.
Persoanele care folosesc intens aplicatia vor fi rasplatite cu obiecte eco, oferite de Greenpeace Romania.
"Car sharing-ul este un concept intalnit la scara larga in alte tari, iar aplicatia 'Prieteni la Drum' incearca sa il aduca mai aproape si de romanii care isi doresc un mediu inconjurator mai sanatos pe termen lung. Car sharing-ul este bun pentru mediu dar si pentru utilizatori, aducand economii importante la bugetele de calatorie,” a declarat Dimitris Sideridis, Managing Partner MSPS Marketing & Communication Romania.
"Transportul este poate cel mai la indemana factor de poluare pe care fiecare dintre noi il poate diminua intr-o masura considerabila, atunci cand facem o alegere. Aplicatia propusa te ajuta sa alegi pentru un mediu mai curat”, crede Irina Brandabur, ofiter de presa Greenpeace Romania.
Echipele care au lucrat la acest proiect:
Din partea Piraeus Bank Romania: Carmen Oprisescu - Marketing Manager, Raluca Barbu - Marketing Specialist
Din partea Greenpeace Romania: Irina Bandrabur, Ofiter de presa
Din partea MSPS: Loredana Buta - Digital Project Manager, Iulian Cristea - Web Developer, Bogdan Ciuclaru - Social Media Manager / Copywriter, Oana Manta - Digital Art Director, Aaron Balazs- Creative Director, Dimitris Sideridis - Head of Creative Technology, Alina Pila - Account Executive.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil