Piraeus Bank Romania si Greenpeace lanseaza aplicatii eco-friendly pentru mediul online
Data publicarii: 18-12-2012 | Finante-Banci
Piraeus Bank Romania, in colaborare cu Greenpeace, anunta lansarea unui nou proiect de responsabilitate sociala, desfasurat prin intermediul paginii de Facebook "Curaj Romania”. Proiectul, denumit "Prieteni la drum” este o aplicatie online prin care soferii sunt informati, intr-un mod distractiv si interactiv, despre beneficiile si alocarea responsabila a resurselor prin utilizarea in comun a vehiculelor personale. (http://www.facebook.com/ curajromania)
Aplicatia este disponibila pe pagina Curaj Romania si a fost dezvoltata de agentia MSPS Marketing & Communication. "Prieteni la drum” are un mecanism simplu care contine urmatorii pasi: accesareaaplicatiei fie ca sofer, fie ca pasager, stabilireacoordonatelor temporale si spatiale pentru actiunea de car sharing si invitarea prietenilor din lista personala de Facebook pentru alcatuirea grupului prietenos cu mediul. Utilizatorii de Facebook care folosesc aplicatia pot alege sa-si imparta locurile din masina cu prietenii lor sau sa fie ei preluati de o alta persoana..
"Pasii pentru utilizarea aplicatiei se succed dinamic si sunt foarte usor de parcurs, iar vizualul te convinge ca "green is good”de aceea doar putina bunavointa si dorinta de a avea un mediu mai curat iti dau imboldul sa utilizezi Prieteni la drum”, sustine Raluca Barbu, Marketing Specialist Piraeus Bank Romania.
Persoanele care folosesc intens aplicatia vor fi rasplatite cu obiecte eco, oferite de Greenpeace Romania.
"Car sharing-ul este un concept intalnit la scara larga in alte tari, iar aplicatia 'Prieteni la Drum' incearca sa il aduca mai aproape si de romanii care isi doresc un mediu inconjurator mai sanatos pe termen lung. Car sharing-ul este bun pentru mediu dar si pentru utilizatori, aducand economii importante la bugetele de calatorie,” a declarat Dimitris Sideridis, Managing Partner MSPS Marketing & Communication Romania.
"Transportul este poate cel mai la indemana factor de poluare pe care fiecare dintre noi il poate diminua intr-o masura considerabila, atunci cand facem o alegere. Aplicatia propusa te ajuta sa alegi pentru un mediu mai curat”, crede Irina Brandabur, ofiter de presa Greenpeace Romania.
Echipele care au lucrat la acest proiect:
Din partea Piraeus Bank Romania: Carmen Oprisescu - Marketing Manager, Raluca Barbu - Marketing Specialist
Din partea Greenpeace Romania: Irina Bandrabur, Ofiter de presa
Din partea MSPS: Loredana Buta - Digital Project Manager, Iulian Cristea - Web Developer, Bogdan Ciuclaru - Social Media Manager / Copywriter, Oana Manta - Digital Art Director, Aaron Balazs- Creative Director, Dimitris Sideridis - Head of Creative Technology, Alina Pila - Account Executive.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut