Un service auto a solicitat insolventa societatii de asigurari Euroins
Data publicarii: 05-02-2013 | Finante-Banci
Vineri, 01.02.2013, unul dintre membri Asociatiei Societatilor de Service Auto Independente ( ASSAI ) a inceput procedura de insolventa a societatii de asigurari Euroins Asigurari.
Societatea de asigurari Euroins nu a achitat reparatiile autovehiculelor asigurate catre unitatea service, societatea de asigurari figurand cu plati neachitate catre atelierul auto incepand cu luna Martie 2012.
Eforturile unitatii service si ale ASSAI de a determina societatea Euroins sa isi achite obligatiile de plata au fost zadarnice, promisiunile de plata date de catre conducerea Euroins nefiind onorate pana in prezent.
Unitatea service a inceput procedura de solicitare a insolventei societatii de asigurari Euroins Asigurari, iar vineri - 01.02.2013, aceasta a notificat Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, institutie care urmeaza sa isi prezinte in termen de 30 de zile avizul, care este unul consultativ.
Reamintim pagubitilor si asiguratilor societatii EUROINS ca numarul de reclamatii inregistrate catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor cu privire la aceasta societate de asigurari este in continua crestere, astfel:
- Octombrie 2012 : 259 de reclamatii
- Noiembrie 2012: 365 de reclamatii
- Decembrie 2012: 401 de reclamatii
Sursa este pagina web EUROINS: http://www.euroins.ro/informatii-solutionare-petitii,292.html
Pentru a indeparta serioasele suspiciuni cu privire la modul de functionare si autorizare a acestei societati de asigurari, rugam Comisia de Supraveghere a Asigurarilor sa faca public ultimul raport de control care a avut loc in ultimele luni ale anului 2012, precum si toti indicatorii de bonitate ai societatii Euroins.
Consideram ca toti asiguratii si pagubitii din Romania trebuie sa cunoasca SITUATIA REALA a societatii EUROINS si in special, daca aceasta isi constituie sau nu rezerva de dauna in mod corect si legal, daca aceasta transmite informatii corecte in raportarile catre CSA cu privire la daunele achitate si daca toti indicatorii de bonitate ai societatii EUROINS se incadreaza in limitele legale pentru o functionare corecta.
"Sa majorezi pretul politelor de asigurare obligatorie ( R.C.A. ), iar serviciile de despagubire sa se deprecieze atat de abrupt, nu poate dovedi grija fata de asigurat, ci doar grija pentru profitul actionarilor bulgari. Consideram ca institutia de supraveghere a asigurarilor pentru a-si indeplini cu onoare obiectivul de aparare a drepturilor asiguratilor si promovare a stabilitatii activitatii de asigurare in Romania, ar trebui sa dea dovada de transparenta totala cu privire la operatiunile acestei societati de asigurari” - Cristian Muntean, Director ASSAI.
Comunicat de presa Asociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I.)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil