Asiguratorii in mass media online: topul celor mai mediatizate companii
Data publicarii: 06-02-2013 | Finante-Banci
Piata romaneasca de asigurari a inregistrat o prezenta semnificativa in mediul online pe parcursul anului trecut, iar Generali, Omniasig, Astra si Groupama au fost cele mai mediatizate companii, conform unui studiu realizat de agentia de monitorizare MediaIQ.
In mass media online, pe primul loc din punct de vedere al nivelului de expunere se situeaza Generali, compania fiind mentionata in 2626 articole, echivalentul a 15,76% din numarul total de articole referitoare la brandurile analizate. Compania mentine o prezenta constanta in mass media, comparativ cu anul 2011.
Locul secund in topul celor mai mediatizate companii de asigurari in mass media online a anului 2012 este ocupat de Omniasig, cu 2131 mentiuni, reprezentand 12.79% din numarul total de aparitii. Pe locul 3 este situata Astra Asigurari, aceasta fiind citata in 1837 articole, respectiv 11.03% din totalul aparitiilor, arata sursa mentionata.
In ceea ce priveste expunerea in social media, comparativ cu mass media, se constata o prezenta mai scazuta a pietei de asigurari, numarul maxim de postari online atins fiind de 512 si inregistrat de Groupama. In perioada analizata, nivelul de vizibilitate al acestui brand a oscilat, dar a crescut semnificativ, in raport cu anul 2011. Al doilea cel mai titrat brand in social media este Omniasig (200 postari), urmat indeaproape de Generali (154 postari).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil