Asiguratorii in mass media online: topul celor mai mediatizate companii
Data publicarii: 06-02-2013 | Finante-Banci
Piata romaneasca de asigurari a inregistrat o prezenta semnificativa in mediul online pe parcursul anului trecut, iar Generali, Omniasig, Astra si Groupama au fost cele mai mediatizate companii, conform unui studiu realizat de agentia de monitorizare MediaIQ.
In mass media online, pe primul loc din punct de vedere al nivelului de expunere se situeaza Generali, compania fiind mentionata in 2626 articole, echivalentul a 15,76% din numarul total de articole referitoare la brandurile analizate. Compania mentine o prezenta constanta in mass media, comparativ cu anul 2011.
Locul secund in topul celor mai mediatizate companii de asigurari in mass media online a anului 2012 este ocupat de Omniasig, cu 2131 mentiuni, reprezentand 12.79% din numarul total de aparitii. Pe locul 3 este situata Astra Asigurari, aceasta fiind citata in 1837 articole, respectiv 11.03% din totalul aparitiilor, arata sursa mentionata.
In ceea ce priveste expunerea in social media, comparativ cu mass media, se constata o prezenta mai scazuta a pietei de asigurari, numarul maxim de postari online atins fiind de 512 si inregistrat de Groupama. In perioada analizata, nivelul de vizibilitate al acestui brand a oscilat, dar a crescut semnificativ, in raport cu anul 2011. Al doilea cel mai titrat brand in social media este Omniasig (200 postari), urmat indeaproape de Generali (154 postari).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri