Asiguratorii in mass media online: topul celor mai mediatizate companii
Data publicarii: 06-02-2013 | Finante-Banci
Piata romaneasca de asigurari a inregistrat o prezenta semnificativa in mediul online pe parcursul anului trecut, iar Generali, Omniasig, Astra si Groupama au fost cele mai mediatizate companii, conform unui studiu realizat de agentia de monitorizare MediaIQ.
In mass media online, pe primul loc din punct de vedere al nivelului de expunere se situeaza Generali, compania fiind mentionata in 2626 articole, echivalentul a 15,76% din numarul total de articole referitoare la brandurile analizate. Compania mentine o prezenta constanta in mass media, comparativ cu anul 2011.
Locul secund in topul celor mai mediatizate companii de asigurari in mass media online a anului 2012 este ocupat de Omniasig, cu 2131 mentiuni, reprezentand 12.79% din numarul total de aparitii. Pe locul 3 este situata Astra Asigurari, aceasta fiind citata in 1837 articole, respectiv 11.03% din totalul aparitiilor, arata sursa mentionata.
In ceea ce priveste expunerea in social media, comparativ cu mass media, se constata o prezenta mai scazuta a pietei de asigurari, numarul maxim de postari online atins fiind de 512 si inregistrat de Groupama. In perioada analizata, nivelul de vizibilitate al acestui brand a oscilat, dar a crescut semnificativ, in raport cu anul 2011. Al doilea cel mai titrat brand in social media este Omniasig (200 postari), urmat indeaproape de Generali (154 postari).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an