Omer Tetik paraseste Credit Europe Bank Romania

Data publicarii: 16-05-2013 | Finante-Banci
Credit Europe Bank Romania anunta ca, incepand cu sfarsitul lunii mai, dl. Omer Tetik nu va mai activa ca Presedinte al Consiliului de Administratie si CEO in cadrul bancii, alegand sa urmeze alte oportunitati profesionale.
 
Pana la numirea de catre Consiliul de Administratie a unui nou Presedinte atributiile acestei pozitii vor fi exercitate de catre d-na Mirela Bordea, in prezent Chief Control Officer, cu sprijinul membrilor Comitetului de Conducere al bancii.
"Credit Europe Bank Romania doreste sa multumeasca d-lui Omer Tetik pentru contributiile importante la succesul bancii, aduse din pozitiile detinute in echipa de management de-a lungul celor 13 ani petrecuti in cadrul companiei", a declarat Bogdan Plesuvescu, Vicepresedinte si coordonator al activitatii de PR din Credit Europe Bank (Romania) S.A.
"Inchei aceasta etapa profesionala cu satisfactia ca am participat la construirea unei organizatii flexibile, dinamice, cu o buna perspectiva pe piata bancara locala. Am dezvoltat in aceasta perioada proiecte care sunt acum o referinta, alaturi de colegi ale caror viziune, competenta si entuziasm m-au inspirat. Aceste lucruri ma determina sa cred ca organizatia are capacitatea de a raspunde cu succes oricaror provocari viitoare.  Ma bucur ca am facut parte din echipa Credit Europe Bank, multumesc actionarilor pentru incredere si urez bancii mult succes in continuare", a declarat domnul Omer Tetik.

##
Credit Europe Bank Romania - 20 ani

In 2013 Credit Europe Bank (Romania) S.A. aniverseaza 20 de ani de prezenta pe piata locala.  Membra a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activeaza inca din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial si Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) si apoi, din 2007, in urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank Romania.

In Romania Credit Europe Bank  asigura o gama larga de produse si servicii catre aproximativ 500.000 de persoane fizice, IMM-uri si corporatii, prin intermediul unei retele alcatuite din 70 de sucursale, agentii si puncte de lucru, precum si prin canale alternative de distributie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet si Phone Banking.