Vouchere Bucharest City Tour pentru turistii cazati la hotelurile partenere din Capitala
Data publicarii: 21-05-2013 | Turism
Regia Autonoma de Transport Bucuresti a inceput, in aceasta saptamana, sa distribuie vouchere "Bucharest City Tour" hotelurilor partenere din Capitala, acestea urmand sa fie folosite de clientii lor pentru calatoria cu autobuzele double-decker, fara sa mai fie necesara achitarea cardului de transport la imbarcare.
Potrivit unui comunicat al RATB, in schimbul acestor vouchere, ce pot fi achitate direct la receptiile hotelurilor, la pachet cu tarifele de cazare, turistii primesc cardul de calatorie valabil pentru traseul turistic.
Incepand cu 1 mai 2013, RATB a relansat linia 'Bucharest City Tour' iar in intervalul 1 - 20 mai 2013 au fost inregistrati peste 4.500 de calatori.
O prima noutate o reprezinta harta 'Bucharest City Tour' care, pe langa datele generale privind traseul si functionarea liniei (program, pret, statii), ofera si informatii despre posibilitatile de petrecere a timpului liber in Bucuresti. Reperele partenerilor din categoria cluburi-baruri-restaurante sunt marcate pe harta cu diverse simboluri pentru a orienta turistii catre aceste locatii. Harta va fi disponibila, cu titlu gratuit, la receptiile unitatilor hoteliere, la toate centrele de emitere si reincarcare carduri din reteaua de vanzari RATB, la punctele de informare turistica, in aeroport si in principalele gari din Bucuresti.
Incepand din acest an, flyer-ele "Bucharest City Tour'', ce contin informatii generale bilingve privind linia turistica, sunt prezente in camerele hotelurilor partenere RATB in acest proiect, precum si in centrele de vanzare RATB, in punctele de informare turistica, in aeroport si in principalele gari din Bucuresti.
De asemenea, in acest an, pe langa ghidul audio in limbile romana si engleza, deja existent, clientii au la dispozitie un ghid audio in limba franceza si, in scurt timp, vor avea si unul in limba italiana.
Site-ul special dedicat proiectului "Bucharest City Tour" si pagina de Facebook au fost reactualizate in acord cu noul concept de promovare, astfel ca, incepand din acest an, clientii interesati au posibilitatea de a identifica cu mai multa usurinta obiectivele turistice si culturale ale Capitalei.
Programul "Bucharest City Tour' -2013, derulat de Regia Autonoma de Transport Bucuresti, ofera turistilor ce viziteaza Capitala un concept modern, integrat modelelor aplicate cu succes in intreaga lume.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut