European CSR Award si-a desemnat campaniile finaliste in Romania

Data publicarii: 22-05-2013 | Afaceri

Coca-Cola HBC Romania si EcoRom Ambalaje castiga prima editie nationala a European CSR Award, competitie pan-europena care s-a desfasurat simultan in 28 de tari. Finalistii celor doua categorii de concurs - large companies si small companies - au fost anuntati in cadrul unei ceremonii speciale desfasurate astazi la JW Marriott. Cele doua organizatii finaliste vor reprezenta tara noastra la European CSR Award Ceremony, eveniment organizat de Comisia Europeana la Bruxelles, in data de 25 iunie 2013.   

In afara celor 2 premii de aur, juriul a acordat 4 premii de argint companiilor Vodafone, Rompetrol, UPC si GolinHarris Romania si 9 diplome de excelenta pentru proiectele nominalizate in concurs.

Juriul a apreciat indeosebi proiectele inovatoare, durabile si replicabile, cu impact cuantificabil pentru business si societate. Metodologia de jurizare a urmarit criterii precum 

inovatie, leadership si parteneriat, detasandu-se astfel de alte proiecte existente in Europa care recunosc excelenta  in practicile de responsabilitate sociala corporatista. Au fost vizate in mod special parteneriatele de succes dintre companii si stakeholderii non-profit. Acesta este un concept inovator in peisajul premiilor europene de CSR care vizeaza in mod traditional proiecte de CSR initiate si realizate in-house.

"Adopta un rau de la izvoare pana la varsare este angajamentul pe care Sistemul Coca-Cola Romania l-a luat incepand cu 2008, cand am initiat o serie de programe pe termen lung care sa asigure protejarea resurselor de apa, ca prioritate strategica pentru noi. Este o platforma complexa de CSR, al carei succes a fost asigurat de o abordare strategica, de suportul unor parteneri puternici, de implicarea de resurse umane si financiare importante si, desigur, de multa perseverenta si daruire. Premiul obtinut ne onoreaza si ne reconfirma faptul ca viitorul apartine companiilor care dezvolta proiecte sustenabile, puternic implicate in viata comunitatilor in care isi desfasoara activitatea.", a declarat Mugurel Radulescu - Public Affairs and Communications Manager, Coca-Cola HBC Romania si Republica Moldova.

"Parteneriatul cu Coca-Cola a insemnat pentru Tasuleasa Social, in cei 5 ani de desfasurare a proiectului, foarte multe actiuni frumoase in zona Vatra Dornei si rezultate cu care ne mandrim. Am impadurit, am curatat rauri, am educat, am construit chiar si o padure - Padurea Pedagogica, de care beneficiaza anual mii de copii. Suntem mandri de premiul obtinut de Coca-Cola, este, pentru noi, inca o confirmare a unei colaborari frumoase, pe termen lung.", a adaugat Alin Uhlamann Useriu, Presedinte Tasuleasa Social.

"Premiul ilustreaza respectul nostru fata de mediu si comunitate. Ne bucuram si suntem onorati de faptul ca, odata cu premierea proiectului educational Laboratorul Verde al Reciclarii, am reconfirmat faptul ca Eco-Rom Ambalaje este un partener de incredere. Totodata, acest premiu reprezinta o recunoastere a  eforturilor noastre de a valorifica ambalajele si de a oferi un context educativ benefic in ceea ce priveste importanta serviciilor de colectare separata a deseurilor", a declarat Sorin Cristian Popescu, Director General Eco-Rom Ambalaje.

Coordonat de prestigioasele organizatii CSR Europe si Business in the Community (BITC), programul a fost implementat in Europa de un consortiu unic de 29 de organizatii nationale de CSR. In Romania, competitia a fost organizata de Forum for International Communications, prin programul CSR Romania.

Procesul de jurizare s-a desfasurat in perioada 1 Martie - 20 Aprilie 2013 pe baza criteriilor de performanta ale organizatiei britanice British in the Community (BITC).

European CSR Award este sprijinit in Romania de companiile Raiffeisen Bank, AVON si Ursus Breweries, si de partenerii media: Hotnews, Wall-Street, IQADS, Smark si PR Romania.

Ultimele stiri pe BankNews.ro: