A inceput campania Omul REinverzeste locul! 20 000 de euro pentru proiecte de mediu
Data publicarii: 12-06-2013 | MediuAsociatia Salvati Dunarea si Delta in parteneriat cu Dorna lanseaza proiectul ”Omul REinverzeste locul!” in cadrul caruia invita comunitatile locale sa se implice activ in proiecte de mediu. In perioada 11 iunie-31 octombrie, vor fi sprijinite 20 de activitati de igienizare si amenajare a unui spatiu verde important pentru comunitate care, din diverse motive, s-a degradat si isi asteapta o a doua sansa. Cei care vor reusi sa convinga prin determinare si plan de organizare vor fi desemnati castigatori si vor primi materiale necesare implementarii proiectului, in valoare de 1.000 de euro.
Inscrierea proiectelor se va putea face prin intermediul aplicatiei Omul REinverzeste locul! (disponibila pe pagina de Facebook The RE Concept si prin aplicatia de mobil Green Touch, disponibila gratuit in App Store si Google Play.
Regulamentul concursului este cat se poate de simplu: persoana/persoanele interesate sunt invitate sa-si inscrie proiectul in aplicatia de Facebook sau cea de mobil, sa spuna povestea locului ales si importanta acestuia pentru comunitate si sa incarce o fotografie care sa ilustreze situatia actuala a spatiului. Daca proiectul mobilizeaza cat mai multe like-uri si persoane dornice sa participe la ecologizarea/amenjarea locului, initiatorul primeste sprijinul logistic din partea Asociatiei Salvati Dunarea si Delta.
"Degringolada imobiliara a inecat in praf si moloz tapsanele si scuarurile care inconjurau blocurile, inchinzand in casa mingi, partide de sah si relaxarea de seara. Convivialitatea urbana, si-asa anemica, a fost redusa la interactiunea din scara de bloc. Aceeasi stare de parasire a napadit si multe din satele noastre unde pasunile invecinate au fost transformate in cimitire de deseuri iar copiii se joaca pe marginea drumurilor, in bataia rotilor de tir. Campania noastra - Omul REinverzeste locul! - ofera mijloacele de actiune cetatenilor care refuza sa se resemneze si care isi vor locurile dragi de langa casa sa teasa din nou povesti.” declara Liviu Mihaiu, Presedintele Asociatiei Salvati Dunarea si Delta.
Mai multe informatii despre cum poate fi inscris un proiect, aici.
Concursul de actiune civica face parte din proiectul ”Omul REinverzeste locul”, implementat de Asociatia Salvati Dunarea si Delta, in parteneriat cu Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis, sprijinit de Ministerul Educatiei Nationale, si sustinut de Dorna.
"De-a lungul multor ani in care am dezvoltat actiuni de responsabilitate fata de mediu am invatat ca puterea exemplului si implicarea directa a comunitatilor locale sunt poate singurele sanse reale pentru asumarea unui comportament civic. Daca omul planteaza el insusi un copac sau invata de ce este bine sa arunce ambalajul de carton in containerul de colectare selectiva, si nu la gunoi, poate va intelege si va respecta mai mult natura. De aceea, Omul REinverzeste locul! este un proiect in care noi credem si in urma caruia speram ca, avand si suportul autoritatilor locale, cele 20 de actiuni de ecologizare sa fie nu doar un rezultat, ci mai ales un inceput.” declara Mugurel Radulescu, Public Affairs and Communications Manager, Coca-Cola HBC Romania si Republica Moldova.
Printre obiectivele proiectului se numara: dezvoltarea unui comportament prietenos cu mediul in randul copiilor, popularizarea colectarii selective si stimularea comunitatilor locale in realizarea activitatilor de mediu si advocacy, dar si promovarea Asociatiilor de Dezvoltare Intercomunitara din domeniul gestionarii deseurilor in comunitatile locale, prin implicarea lor in proiectele desemnate castigatoare.
Despre Asociatia Salvati Dunarea si Delta
Asociatia Salvati Dunarea si Delta este o organizatie neguvernamentala de protectia mediului, care s-a impus in cei opt ani de activitate prin actiuni sustinute de advocacy pe probleme ecologice si a demonstrat prin rezultate concrete ca poate oferi solutii pentru marile provocari cu care se confrunta Delta Dunarii. De asemenea, asociatia are o activitate sustinuta si in domenii conexe protectiei mediului, detinand in portofoliu proiecte care vizeaza dezvoltarea durabila, dezvoltarea comunitara locala, managementul deseurilor, economia sociala si dezvoltarea resurselor umane, managementul apelor, campanii de informare si constientizare cu privire la protejarea mediului, antreprenoriat social etc.
Despre Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis
Centrul pentru Politici Durabile Ecopolis este o organizatie neguvernamentala infiintata in 2009 cu scopul promovarii principiilor dezvoltarii durabile la nivelul politicilor publice din Romania. Raportat la problemele de mediu din tara noastra, Ecopolis isi propune sa intervina cat se poate de concret, dezvoltand si promovand politici publice-raspuns la aceste probleme. In paralel, Ecopolis, prin proiectele pe care le desfasoara, se implica in informarea si implicarea cetatenilor in procese decizionale locale si ii ajuta pe acestia la formularea unor solutii concrete pentru problemele din comunitatile lor.
Despre sistemul Coca-Cola
In Romania, ca in toate tarile in care isi desfasoara activitatea, Coca-Cola functioneaza pe baza unui sistem propriu, incluzand toate verigile necesare producerii si distributiei produselor sale catre consumatori. Sistemul este format din Coca-Cola Romania (filiala a The Coca-Cola Company, proprietarul marcilor inregistrate) si partenerul sau Coca-Cola HBC Romania, care imbuteliaza si distribuie in Romania produsele Coca-Cola sub licenta The Coca-Cola Company.
Dorna este unul din cele mai cunoscute branduri de apa minerala naturala din Romania, in portofoliul Coca-Cola Romania inca de la achizitia sa in anul 2002. De-a lungul istoriei sale, Dorna s-a remarcat prin indrazneala si unicitatea campaniilor de marketing, ce exploreaza - pe langa atributele functionale ale brandului - latura emotionala generata de apropierea cu natura. Si in viitor, Dorna isi propune sa fie nu doar un etalon in materie de inovatie in comunicare, ci si un pionier in protectia mediului inconjurator.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare