Google castiga din reclame mai mult ca televiziunile
Data publicarii: 03-11-2006
Andy Duncan, directorul general al Channel 4, a declarat, pentru Financial Times, ca Google va obtine in acest an venituri din publicitate de 900 de milioane de lire sterline. Pentru urmatoarele 18 luni, Google prognozeaza ca va depasi in ceea ce priveste veniturile obtinute din publicitate online si postul comercial ITV1, numarul unu din Marea Britanie pe acest segment. Anul trecut, veniturile din publicitate realizate de ITV1 au reprezentat 90% din totalul de 1,63 de miliarde de lire obtinut de grupul ITV.
In primele noua luni ale anului 2006, veniturile obtinute de Google din publicitate doar in Regatul Unit s-au cifrat la 593 de milioane de lire sterline.
De asemenea, analistii sunt de parere ca veniturile Google obtinute din publicitate vor creste substantial in trimestrul al patrulea.
La inceputul lunii octombrie Google a precizat ca a ajuns la un acord pentru preluarea portalului YouTube, lider mondial in domeniul divertismentului pe Internet, pentru suma record de 1,65 miliarde de dolari.
Analistii apreciau ca principalul beneficiar al afacerii va fi Google, care si-ar facilita accesul pe piata de publicitate online.
Aflat in plin proces de dezvoltare, segmentul de publicitate pe Internet nu reprezinta tocmai punctul forte al Google, compania detinand o cota scazuta in comparatie cu Yahoo, principalul concurent.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România