Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune
Data publicarii: 05-07-2013 | TurismFederatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS) incurajeaza si sustine proiectul Dracula de promovare a Transilvaniei, acesta constituind o oportunitate de dezvoltare turistica pe nedrept evitata pana in prezent.
In sfarsit, autoritatile locale din Transilvania au inteles ca mitul Dracula reprezinta un vehicol inegalabil de promovare turistica a zonei. Constructia pe aceasta baza trebuie sa fie spectaculoasa si neinhibata de prejudecatile care au tinut pana acum la sertar cel mai valoros brand de tara al Romaniei. Legatura legendei Dracula cu Transilvania este primordiala si poate duce la o propulsare nemaivazuta a turismului in regiune. Toate locurile incarcate de istorie ale Transilvaniei pot deveni astfel obiective turistice de renume international, iar efectul pentru dezvoltarea nu doar a turismului din zona, ci si a economiei in general, este incalculabil.
Brandul Dracula exista de mult timp, el trebuie doar exploatat si impachetat cum se cuvine, iar apoi vandut intr-o maniera moderna. Cea mai mare opreliste in acest sens a fost, pana acum, timorarea unei parti a opiniei publice in fata asocierii Romaniei cu legenda tesuta in jurul lui Vlad Țepes. Aceasta perceptie s-a schimbat, in sfarsit, asa incat este timpul sa profitam de un mit recunoscut pe plan mondial si sa-l punem la treaba pentru turismul romanesc. Proiectul Dracula pentru promovarea Transilvaniei reprezinta cea mai profitabila strategie de dezvoltare a turismului din regiune si trebuie gestionat in exact aceasta maniera, fara rezerve sau prejudecati.
Federatia Patronatelor din Turism si Servicii (FPTS)
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare