GORENJE ROMANIA ESTIMEAZA O CRESTERE CU 10% A VANZARILOR IN ACEST AN

Data publicarii: 30-07-2013 | Afaceri

  • Electrocasnicele mari - 70% din business-ul companiei in Romania
  • 35% din vanzarile Gorenje Romania, realizate de magazinele specializate
  • Gorenje lanseaza campania de vara: garantie extinsa si preturi speciale

Importatorul si distribuitorul de produse electrocasnice Gorenje Romania, parte a grupului sloven Gorenje, mizeaza pe o crestere cu 10% a vazarilor in acest an, comparativ cu 2012, la peste 13 milioane de euro. 

"Anul trecut vanzarile de produse Gorenje pe piata din Romania au ajuns la circa 12 milioane de euro, conform estimarilor. Pentru acest an insa, mizam pe un avans cu 10% datorita dezvoltarii retelei de distributie si a largirii categoriilor de produse”, a declarat Damir Drazetic, Director General al Gorenje Romania. 

Potrivit afirmatiilor sale, in acest an electrocasnicele mari vor reprezenta aproximativ 70% din vanzarile Gorenje, in timp ce electrocasnicele mici aduc 30% din business-ul companiei pe piata locala.

"In ceea ce priveste cota de piata pe care o detinem, acesta este cuprinsa intre 3% si 10% in functie de categoriile de produse”, a mai adaugat reprezentantul companiei. 

Acesta a subliniat ca un avans important va fi raportat in acest an si pe segmentul electrocasnicelor incorporabile, acestea fiind tot mai mult alese de catre romani datorita designului special. 

Magazinele specializate aduc 35% din vanzarile Gorenje Romania

In acest moment, produsele Gorenje pot fi gasite in peste 600 de magazine din Romania, atat din mediul offline, cat si din online. 

"Din totalul vanzarilor Gorenje, 35% sunt realizate in retelele nationale de magazine specializate, in timp ce 25% prin intermediul magazinelor independente”, a afirmat reprezentantul companiei. 

Magazinele de tip cash and carry, hypermarketurile si retelele de do-it-yourself aduc, si ele, 20% din business-ul anual al Gorenje, in timp ce vanzarile online reprezinta 17%. Compania are parteneriate si cu retele specializate in vanzarea de mobilier de bucatarie, acestea reprezentand 3% din business. 

Garantia extinsa, argument de vanzare important

"Strategia noastra din acest an cuprinde si lansarea campaniei de extindere a garantiei ce a demarat la 1 iulie si va fi valabila pana la 31 august”, a afirmat Damir Drazetic.

Acesta a subliniat ca extinderea garantiei de la doi la cinci ani pentru cea mai mare parte a produselor Gorenje reprezinta un avantaj pentru cumparatori, acesta fiind unul dintre principalele argumente de vanzare. 

In plus, in perioada 1 iulie - 31 august, clientii Gorenje dispun nu doar de garantia extinsa (2 ani garantie standard + 3 ani extra garantie), ci si de preturi speciale pentru cele mai importante categorii de produse: masini de spalat rufe, uscatoare, aparate frigorifice, lazi frigorifice, cuptoare, aragazuri si plite. 

Mai multe detalii sunt disponibile aici: http://www.gorenje.ro/promotia-verii. 

Despre Gorenje 

Gorenje are peste 60 de ani de traditie in producerea de aparatura electrocasnica, venind mereu cu solutii tehnice inovatoare in intampinarea nevoilor consumatorilor. Pe langa aceasta categorie de larg consum, se mai numara si producerea de sisteme de incalzire precum boilerele, radioatoarele, sistemele solare  si pompele de caldura.

Sediul central al companiei este in Slovenia, unde se afla una dintre cele mai moderne linii de productie din lume. Anual, vanzarile Gorenje depasesc suma de 5 milioane de produse in peste 70 de tari.


Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro: