Ikea va inaugura primul magazin din Romania in primavara lui 2007
Data publicarii: 06-11-2006
Compania suedeza Ikea, producator si distribuitor de mobila si accesorii pentru casa, investeste 10 milioane euro in primul magazin din Romania, care va fi deschis in primavara anului viitor, a anuntat luni compania. Magazinul amplasat in Baneasa va avea o suprafata de 26.000 de metri patrati, desfasurata pe doua etaje, va comercializa o gama de 7.500 de articole si va fi deservit de 1.500 de locuri de parcare. Gama de produse va acoperi toate ariile casei: sufragerie, dormitor, birou, baie, camera copilului, dar si articole textile, corpuri de iluminat, arrticole pentru depozitare, accesorii si decoratiuni pentru gradina.
Magazinul va fi aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania, potrivit oficialilor Ikea.
Magazinul va cuprinde un show-room de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.
"Nu am stabilit inca preturile produselor Ikea in Romania, dar ne asteptam sa fie cu cel putin 10% mai ieftine decat concurenta", a afirmat directorul de retail Ikea Romania, Cornel Oprisan.
Oficialul Ikea estimeaza pentru primul an dupa deschidere un numar de 2,5 milioane de vizitatori.
"Nu avem inca planuri pentru alte magazine Ikea in Romania, asteptam sa vedem rezultatul acestei prime locatii. Daca rezultatele vor fi bune, in doi ani am putea sa deschidem un nou magazin", a completat Oprisan.
Marca Ikea a fost inregistrata in 1943 in Suedia. In august 2006, Ikea avea 237 de magazine in 34 de tari pe patru continente, numarul total al vizitatorilor fiind de 500 de milioane.
Magazinul Ikea din Romania este operat prin sistem de franciza de catre compania Moaro Trading, in baza acordului cu Inter Ikea Systems B.V., care detine conceptul Ikea.
La nivel global, Ikea a inregistrat in anul fiscal 2006 (1 septembrie 2005-31 august 2006), o cifra de afaceri de 17,5 miliarde euro.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025