Porsche Romania a lansat modelul Skoda Roomster
Data publicarii: 08-11-2006
"Skoda nu s-a indreptat pana acum in mod deosebit catre tineret, dar aparitia lui Roomster schimba acest lucru. Asta se vede si din design, iar noul nostru model se adreseaza familiilor, si in special celor tinere", a precizat directorul marcii Skoda in Romania.
Tinta de vanzari pentru Roomster este de 1.500 de unitati pe piata romaneasca in 2007.
Tapalaga a spus ca e greu de spus care sunt concurentii noului model pe piata noastra, deoarece Skoda a construit intotdeauna intre clase in incercarea de a castiga un numar cat mai mare de clienti.
Roomster poate fi descris ca apartinand clasei vehiculelor multi-propuse (MPV), dar si clasei break-urilor cu arhitectura inalta
MPV-urile sunt mai flexibile decat alte tipuri de vehicule, deoarece scaunele se pot rabata sau chiar scoate din masina, capota e mai scurta, masinile sunt mai inalte, iar pasagerii au mai mult spatiu interior decat la break-uri sau la sedan-uri.
Producatorul spune ca atuurile lui Roomster tin de spatiul interior extrem de mare pentru o masina de clasa sa si de modul in care scaunele se pot rabata pentru a lasa spatiu pentru cat mai multe bagaje.
In plus, Roomster e oferit cu sase variante de motorizare, trei pe benzina si trei diesel, cu puteri cuprinse intre 64 si 105 cai putere.
Preturile cu toate taxele incluse variaza intre 12.000 si 17.000 de euro.
Varianta de serie a lui Roomster a fost prezentata in martie la salonul de la Geneva, iar marca ceha si-a propus sa scoata de pe liniile de asamblare 20.000 de unitati anul acesta, si 50.000 in 2007.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an