Tariful pentru parcarile din Bucuresti ar putea varia in functie de zona
Data publicarii: 10-11-2006
Acesta a tinut sa sublinieze imposibilitatea de a se pronunta asupra pretului pentru o ora de parcare, cifrele putand fi estimate numai dupa realizarea licitatiilor si semnarea contractelor cu investitorii. "Nu putem sa apreciem acum un pret. El va putea fi estimat numai dupa incheierea parteneriatelor public-private cu constructorii. Fiecare dintre ei va veni cu un plan al afacerii, cu o anume strategie, in functie de care ne vom orienta si noi", a completat repezentantul municipalitatii.
Potrivit directorului DTDSC, parcarile pe care municipalitatea urmeaza sa le construiasca in Bucuresti vor reprezenta singura solutie pentru soferii nevoiti sa stationeze in respectivele zone. "Nu exista alternativa. Cei care vor dori sa circule si sa stationeze in zonele acelea vor fi determinati sa parcheze numai in locurile care au aceasta destinatie, pentru ca vom lua o serie de masuri pentru restrictionarea parcarii, in vederea eliberarii carosabilului si a fluidizarii traficului", a conchis Udriste.
Consilierii municipali au aprobat, in luna octombrie, indicatorii tehnico-economici pentru sase dintre parcaje, iar in sedinta Consiliului General al Municipiului Bucuresti (CGMB) de la inceputul acestei luni, au fost aprobate studiile de fezabilitate pentru alte 14 parcari subterane.
Astfel, pentru cele sase parcari care vor fi construite in zonele Piata Universitatii, Piata Presei Libere, Piata Domenii, Piata Charles de Gaulle, Bulevardul Magheru si Strada Edgar Quinet vor fi cheltuite aproximativ 190 de milioane de euro.
Potrivit datelor din Hotararea CGMB in cele sase parcari vor exista 3844 de locuri de parcare, dintre care1633 vor fi construite in parcajul subteran de la Piata Presei Libere, 831 vor fi situate in Piata Charlles de Gaulle, 450 pe Bulevardul Magheru, 380 in parcajul subteran de pe strada Edgar Quinet, 300 de locuri de parcare vor fi in parcajul subteran de la Piata Universitatii, iar alte 188 de locuri de parcare vor fi gazduite de parcarea de la Piata Domenii.
Cea mai mare parcare subterana, cea de la Piata Presei Libere, va fi construita pe trei niveluri, in 30 de luni de la data inceperii lucrarilor, va avea o suprafata de 59 940 de metri patrati si va necesita o investitie de 45,4 milioane euro.
Parcajul subteran de la Piata Universitatii va fi construit in doi ani, se va intinde pe o suprafata de 10 500 de metri patrati, va avea trei niveluri, iar pe langa cele 300 de locuri de parcare pentru masini va fi dotat si cu 25 de locuri pentru motociclete. De asemenea, motociclistii vor mai beneficia de alte 25 de locuri de parcare si in parajul de la Piata Domenii.
Primarul general al Capitalei, Adriean Videanu a declarat in urma cu o luna, ca pe langa cele 22 de amplasamente pentru care au fost intocmite studiile de fezabilitate mai exista alte aproximativ 60 de locatii in care vor fi construite parcaje subterane si supraterane.
Potrivit edilului sef, lucrarile vor incepe mai intai la parcajul subteran situat la Piata Garii de Nord. Conform proiectului municipalitatii, viitorul parcare va fi amplasat pe trei niveluri, va avea 1700 de locuri de parcare, valoarea investitiiloer ridicandu-se la 22,9 milioane de euro.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri