ING se leapada de imaginea de banca elitista
Data publicarii: 10-11-2006
Banca a inceput recent sa dezvolte serviciile adresate IMM-urilor, iar ieri a anuntat intrarea pe piata a diviziei ING Commercial Finance, care ofera pe langa finantare si servicii de gestionare a portofoliului de creante, colectarea creantelor si protectie impotriva riscului de neplata a facturilor emise de firme clientilor.
EVZ: Romania este una dintre tarile care reprezinta o tinta prioritara pe credite ipotecare, potrivit raportului anual publicat de grup. Intentionati sa faceti creditele ipotecare mai accesibile pentru un numar mai mare de clienti?
Misu Negritoiu: Banca e organizata pe doua activitati separate, cu produse separate: societatile comerciale, respectiv persoanele fizice si microintreprinderile. Pe partea de retail pregatim oferte noi si imbunatatirea conditiilor existente sau produsele pe care le avem deja pe piata, si, mai ales, imbunatatirea solutiilor si proceselor de prelucrare a datelor si a produselor ca sa micsoram timpii de asteptare.
Intentionati ca produsele bancii sa se adreseze mai multor clienti?
Intentionam sa generalizam. Practic, oricine are acces. Desigur ca produsele respective vor avea anumite conditionalitati si vor fi mai mici sau mai mari, in functie de dimensiunea veniturilor persoanei, dar ele se adreseaza tuturor consumatorilor. Am avut, cu ani in urma, aceste limitari care acum au disparut. ING in Romania vrea sa devina o banca mai populara. A fost o banca mai elitista.
Credeti ca a reusit sa-si impuna imaginea de "banca mai populara"?
Nu. Dar facem eforturi. Anul acesta si anul viitor. Anul viitor probabil ca o sa avem o campanie care sa ne pozitioneze ca banca populara: o sa facem mult in marketing, in publicitate si in vanzari pentru ca vrem sa ajungem la peste un milion de clienti, deci trebuie sa devenim populari.
Pe retail cati clienti aveti?
Peste 250.000.
Pe segmentul de firme, dar nu neaparat foarte mari, credeti ca ING are imaginea unei banci din ce in ce mai accesibile?
Din ce in ce mai mult. (...) Acum trei ani aveam o imagine de banca mai putin accesibila, o banca mai elitista. Aceasta imagine a inceput sa scada si avem o imagine de banca destul de accesibila, dar cred ca mai avem de facut aici. Aceasta se poate face prin doua directii: in primul rand, prin dezvoltarea retelei, si noi ne dezvoltam reteua pe care practic nu o aveam acum trei-patru ani. (...) Si a doua directie de imbunatatire a imaginii vor fi, din nou, publicitatea si reclama.
Exista o estimare a costurilor campaniei pentru ca ING sa devina mai populara?
Cateva milioane de euro.
Nu e mult?
Poate ca da.
Citeste tot articolul in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private