BCR opreste temporar sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu Carduri
Data publicarii: 18-10-2013 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) aduce la cunostinta clientilor sai ca, in noapte de vineri 18 octombrie a.c. spre sambata 19 octombrie a.c., intre orele 01:00 - 05:00, vor exista intreruperi functionale la nivelul sistemului informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri BCR, precum si reteaua de acceptare ATM/MFM (masina multifunctionala) si POS BCR.
Fluctuatiile disponibilitatii din reteaua de ATM/MFM, POS si carduri BCR vor fi generate de derularea unor procese specifice ce privesc imbunatatiri aduse sistemului informatic BCR si care vor conduce la cresterea calitatii serviciilor oferite.
Reteaua de ASV (automat de schimb valutar) nu va fi afectata de acesta intrerupere.
Serviciul de efectuare operatiuni prin canale alternative va fi disponibil conform programului de functionare - 24/7, cu exceptia afisarii informatiilor referitoare la cardurile de credit.
Clientii bancii vor avea acces 24/7 la propriile resurse financiare si vor putea sa efectueze operatiuni bancare:
- prin serviciul Tranzactii Mobile BCR (apeland *183#)
- prin serviciul Alo 24 Banking BCR (apeland gratuit InfoBCR, la numarul 0800.801.BCR (0800.801.227) din orice retea nationala, disponibil non-stop)
- prin internet, utilizand Click 24 Banking BCR:
- de la orice calculator, accesand 24banking.ro
- de pe telefonul mobil, utilizand aplicatiile dedicate pentru iPhone si Android sau utilizand solutia optimizata pentru telefoanele mobile, accesand m.24banking.ro
In plus, clientii care apeleaza InfoBCR vor beneficia in continuare de urmatoarele servicii:
- Suport Tehnic in utilizarea serviciilor de operatiuni bancare la distanta (Click si Alo 24 Banking BCR, Tranzactii Mobile BCR), disponibil non-stop
- Informatii generale si personalizate despre produsele si serviciile BCR, disponibil non-stop
Numerele de telefon InfoBCR:
0800.801.BCR (0800.801.227), apelabil gratuit din orice retea nationala sau +4021.407.42.00 apelabil din strainatate si taxabil la tarif normal;
021/311.10.01 sau 021/311.02.16, apelabile din orice retea din tara si din strainatate, taxabile la tarif normal.
Serviciile oferite de BCR Partener Mobil prin intermediul telefonului mobil vor fi, ca de obicei, functionale 24 de ore din 24, permitand clientilor sa obtina informatii despre cont, sa reincarce orice cartele telefonice preplatite, sa trimita bani in orice cont din Romania sau sa plateasca facturi direct de pe mobil.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall