BCR a vandut peste 25 de kg de aur in decembrie
Data publicarii: 22-01-2014 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a vandut, in luna decembrie 2013, peste 25 de kg de aur. Cantitatea cuprinde atat aur vandut pe baza de precomanda, cat si aurul cu vanzare imediata la ghiseele bancii.
BCR ofera clientilor sai retail, de la jumatatea lunii decembrie 2013, posibilitatea sa cumpere aur direct de la ghiseele unitatilor sale, fara a mai fi nevoie de precomanda. La ghiseele BCR s-au vandut peste 5 kg de aur, mai mult de 100 de clienti cumparand aur fara precomanda.
Aurul vandut este de cea mai buna calitate (puritate 999.9%) si este furnizat de catre Monetaria statului austriac, o institutie cu o bogata traditie in domeniu si care comercializeaza cu succes aur sub forma de monede si lingouri pentru investitorii din intreaga lume. BCR vinde lingouri de diferite marimi inclusiv cele de 2g care sunt, totodata, si cele mai cautate, iar dintre monezi cea mai vanduta este cea de 1/10 uncie (3.11g) si 1 uncie (31.10g) - Filarmonica.
Astfel, cea mai mica moneda pe care BCR o ofera la vanzare are o greutate de 3,121 grame si costa 546 lei iar cea mai mare are 31,103 grame si costa 4.773 lei. Cel mai mic lingou pe care banca il ofera la vanzare are o greutate de 2 grame si costa 372 lei iar cel mai mare are 1 kg si costa 147.608 lei.
Serviciul de vanzare aur la ghiseele unitatilor este disponibil, intr-o prima faza, in 15 unitati din reteaua bancii, raspandite pe tot cuprinsul tarii - Iasi, Cluj Napoca, Brasov, Arad, Craiova, Botosani, Sibiu, Timisoara, Constanta, Oradea iar 5 unitati sunt situate in Bucuresti.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an