Domo deschide al doilea magazin din Brasov
Data publicarii: 18-11-2006
Domo, lantul de distribuitie de electrocasnice, electronice si produse IT& C, a investit 450.000 euro in al doilea magazin din Brasov, deschis vineri, in cadrul complexului comercila Magnolia, a informat, vineri, un comunicat al companiei. Magazinul are o suprafata de vanzare de 1.500 de metri patrati si comercializeaza o gama de peste 3.500 de produse. Compania planuieste deschiderea de inca cinci magazine pana la sfarsitul lui 2006, potrivit oficialilor Domo.
Domo a fost in 2005, dupa cifra de afaceri, al doilea retailer specializat in electronice, electrocasnice si produse IT& C cu o retea nationala formata din 107 magazine, ce insumeaza 40.000 de metri patrati si peste 1.000 angajati. In Bulgaria, Domo are o retea de sapte magazine cu o suprafata totala de 3.500 metri patrati si 150 de angajati.
In 2005 compania a raportat o cifra de afaceri de 114,5 milioane euro si un profit de 1,9 milioane euro.
Jucatorii concurenti pe piata de profil sunt Altex, lider in 2005 cu o cifra de afaceri de 274,3 milioane euro si Flamingo International, care a preluat lantul de electrocasnice Flanco la mijlocul anului trecut. Reteaua Flanco a avut vanzari de 92 de milioane de euro in 2005 iar reteaua Flamingo a raportat vanzari de 84 milioane de euro.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025