Banca Transilvania lanseaza contul de business
Data publicarii: 21-11-2006
Banca Transilvania lanseaza Contul de Business, dedicat clientilor corporativi, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Pachetul inclus in Contul de Business continua linia de servicii personalizate ale bancii, tocmai pentru a oferi acestei categorii un tratament special, demn de clasa business. Banca Transilvania si-a propus sa devina banca numarul 1 pentru IMM-urile din Romania, iar Divizia de Clienti Corporativi administreaza relatiile cu segmentul superior al acestei categorii, IMM-urile medii si mari.
"Contul de Business este un serviciu premium dedicat clientilor care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania. Acesti clienti au deschise usile speciale ale bancii. Ei pot beneficia de ceea ce stim sa facem cel mai bine si, de aceea, le uram Bun Venit la clasa Business! Vrem sa pastram intact spiritul Bancii Transilvania, care inseamna actiune si respect pentru antreprenoriatul romanesc. Si noi, la randul nostru, suntem o institutie bancara creata de antreprenori" afirma Tiberiu Moisa, Director Clienti Corporativi & IMM.
De la credite acordate in decurs de cateva ore pentru nevoi urgente, pana la finantari menite sa restructureze bilantul clientilor, de la carduri de credit aprobate pe loc si pana la detalii care privesc operatiunile de cash management - toate acestea sunt disponibile la Banca Transilvania, prin Contul de Business.
Performanta Bancii Transilvania in domeniul corporate este concretizata in cifre: peste 8.500 de clienti activi si peste 500 mil. EUR credite dedicate acestui sector. Acest succes este construit de o echipa formata din peste 220 de profesionisti, in toate unitatile bancii din tara.
"Te poti baza pe oamenii din Banca Transilvania. Pana la urma, vorbim despre decizii rapide, incredere, credite personalizate, relatii prietenoase. Oamenii de afaceri spun adesea ca trebuie sa stie cand sa se bazeze pe o banca sau alta si cand anume pe fortele proprii. Sunt lucruri pe care le-am invatat cel mai bine de la clienti", incheie Tiberiu Moisa.
Activitatea Bancii Transilvania este structurata pe trei linii principale de afaceri: retail, IMM si corporate, pentru care banca pune la dispozitie produse si servicii specifice, dar si un personal specializat. Toate aceste domenii constituie, pentru banca, strategii proprii de atragere si de fidelizare a clientilor si, din rezultatele inregistrate pana acum, reiese ca toate aceste linii de afaceri au contribuit in mod semnificativ la cresterea generala a bancii.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii