Originea romaneasca a produselor, printre cele mai importante criterii de alegere a unui supermarket sau hipermarket(studiu)
Data publicarii: 09-10-2015 | DiverseOriginea romaneasca a produselor se numara printre cele mai importante criterii, alaturi de prospetime, gust si varietate, care ii determina pe consumatori sa aleaga un anumit supermarket sau hipermarket, se arata intr-un studiu remis joi AGERPRES.
Jumatate dintre romani sunt dispusi sa faca un efort suplimentar, cum ar fi parcurgerea unei distante mai mari, pentru a cumpara produse romanesti dintr-un supermarket sau hipermarket, arata un studiu realizat de compania iSense Solutions.
Importanta criteriului produs in Romania difera in functie de produs. Astfel, respondentii au ales ouale (56%), carnea (52%), legumele (52%), laptele (51%), fructele (48%), branza (48%), iaurtul (45%), pestele (32%) si conservele (39%). Dintre acestia, romanii cu varsta peste 55 ani considera, intr-o proportie semnificativ mai mare, ca mai important este ca laptele si legumele sa fie de provenienta romaneasca, in timp ce persoanele cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani prefera carnea si iaurtul de origine autohtona.
"De remarcat este faptul ca, desi provenienta romaneasca a produselor este suficient de importanta pentru consumatori incat sa parcurga o distanta mai mare fata de casa pentru a-si face cumparaturile, 44% dintre romani au afirmat ca nu ar renunta la supermarketul/hipermarketul preferat daca ar sti ca acesta vinde produse romanesti intr-o proportie foarte mica', a adaugat Traian Nastase, managing partner iSense Solutions.
Studiul a fost realizat online pe un esantion de 1.011 de respondenti, membri ai panelului ResearchRomania.ro. Datele sunt reprezentative pentru persoanele cu varsta de peste 18 ani, din mediul urban. Culegerea datelor a fost realizata in perioada 30 septembrie - 6 octombrie 2015.
AGERPRES
Tag-uri:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare