Liderii investitiilor publicitare
Data publicarii: 23-11-2006
Ritmul de crestere a investitiilor in publicitate a scazut anul trecut, fata de 2004, si era de asteptat, tinand cont ca din 2005 au lipsit evenimente importante, de calibru olimpiadei sau campionatului european de fotbal, ambele prezente in 2004. Marile evenimente sportive nu numai ca reprezinta motorul investitiilor in publicitate, ci ridica substantial si preturile percepute de media.
Dintre cele 100 de companii aflate in top, 46 au sediul in SUA. De altfel, 48,2% din cheltuielile cu serviciile media au fost directionate catre aceasta tara in 2005, fata de 49,9%, cat au fost in 2004. Europa a atras anul trecut 30,7% din totalul de cheltuieli al acestui grup de companii, iar Asia, 15,8%.
Categorii promovate scump
DOMENII Categoriile de produse care au determinat cele mai mari investitii in publicitate au fost automobilele (22,76 miliarde de dolari), cu 17 reprezentanti in top 100. Cresterea a fost de doar 2,3%, ceea ce indica o scadere globala in acest domeniu, reflectata si in vanzarile de pe piata auto. Urmatoarele domenii au fost produsele de ingrijire personala (19,49 miliarde de dolari), media si timp liber (11,03 miliarde de dolari) si produsele alimentare (8,13 miliarde de dolari).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an