Liderii investitiilor publicitare
Data publicarii: 23-11-2006
Ritmul de crestere a investitiilor in publicitate a scazut anul trecut, fata de 2004, si era de asteptat, tinand cont ca din 2005 au lipsit evenimente importante, de calibru olimpiadei sau campionatului european de fotbal, ambele prezente in 2004. Marile evenimente sportive nu numai ca reprezinta motorul investitiilor in publicitate, ci ridica substantial si preturile percepute de media.
Dintre cele 100 de companii aflate in top, 46 au sediul in SUA. De altfel, 48,2% din cheltuielile cu serviciile media au fost directionate catre aceasta tara in 2005, fata de 49,9%, cat au fost in 2004. Europa a atras anul trecut 30,7% din totalul de cheltuieli al acestui grup de companii, iar Asia, 15,8%.
Categorii promovate scump
DOMENII Categoriile de produse care au determinat cele mai mari investitii in publicitate au fost automobilele (22,76 miliarde de dolari), cu 17 reprezentanti in top 100. Cresterea a fost de doar 2,3%, ceea ce indica o scadere globala in acest domeniu, reflectata si in vanzarile de pe piata auto. Urmatoarele domenii au fost produsele de ingrijire personala (19,49 miliarde de dolari), media si timp liber (11,03 miliarde de dolari) si produsele alimentare (8,13 miliarde de dolari).
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private