Vienna Insurance Group controleaza peste o treime din piata central-europeana
Data publicarii: 24-11-2006La nivelul lunii noiembrie a anului 2006, capitalizarea bursiera a Vienna Insurance Group atinsese valoarea de 5,4 miliarde euro, a mai spus Peter Hagen.
"Romania are un rol foarte important in contextul planurilor de extindere ale Vienna Insurance Group in Europa Centrala si de Est, intrucat Romania are un mare potential de dezvoltare economica, iar dezvoltarea economica aduce cu ea o cerere din ce in ce mai mare de produse de asigurare", a spus Hagen.
"Ne vom mentine si in viitor strategia de a gestiona, concomitent, mai multe marci diferite in cadrul grupului nostru. Competitia interna din grup stimuleaza inovatia si creste calitatea produselor noastre; pe langa asta, clientii nostri se ataseaza de un brand sau altul, ceea ce face, in acest context, ca strategia multibranding sa fie mai eficienta", a explicat Hagen. Vienna Insurance Group promoveaza, in prezent, 35 de branduri diferite in 17 tari.
Potrivit raportului companiei, in Europa Centrala si de Est, Vienna Insurance Group a subscris, in primele trei trimestre din 2006, prime brute de asigurare in valoare de 1,6 miliarde euro, cu 43% mai mult decat in primele noua luni ale anului precedent. Pe sectorul asigurarilor generale, subsidiarele din Europa Centrala si de Est ale Vienna Insurance Group au inregistrat afaceri de 1,19 miliarde euro, in crestere cu 40,5%, in timp ce, la asigurarile de viata, cresterea fata de primele noua luni ale anului 2005 a fost de 48,5%, valoarea primelor brute subscrise fiind de 420,8 milioane euro. Statele din Europa Centrala si de Est in care Vienna Insurance Group detine subsidiare sunt Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croatia, Polonia, Romania, Serbia si Ungaria.
Vienna Insurance Group a inregistrat, in primul semestru al anului 2006, un profit net de 114,1 milioane euro, in crestere cu 27% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit datelor companiei. Aceste rezultate s-au datorat randamentului bun al subscrierilor din asigurari, al investitiilor companiei, precum si performantelor foarte bune inregistrate de companie in Europa Centrala si de Est, potrivit companiei. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la valoarea de trei miliarde de euro, dupa primele sase luni ale anului 2006. Grupul austriac, in componenta caruia intra 34 de companii de asigurare din Austria, Germania, Italia, precum si Europa Centrala si de Est, detine patru companii in Romania - Omniasig, Omniasig Asigurari de Viata, Agras si Unita.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut