Vienna Insurance Group controleaza peste o treime din piata central-europeana
Data publicarii: 24-11-2006
La nivelul lunii noiembrie a anului 2006, capitalizarea bursiera a Vienna Insurance Group atinsese valoarea de 5,4 miliarde euro, a mai spus Peter Hagen.
"Romania are un rol foarte important in contextul planurilor de extindere ale Vienna Insurance Group in Europa Centrala si de Est, intrucat Romania are un mare potential de dezvoltare economica, iar dezvoltarea economica aduce cu ea o cerere din ce in ce mai mare de produse de asigurare", a spus Hagen.
"Ne vom mentine si in viitor strategia de a gestiona, concomitent, mai multe marci diferite in cadrul grupului nostru. Competitia interna din grup stimuleaza inovatia si creste calitatea produselor noastre; pe langa asta, clientii nostri se ataseaza de un brand sau altul, ceea ce face, in acest context, ca strategia multibranding sa fie mai eficienta", a explicat Hagen. Vienna Insurance Group promoveaza, in prezent, 35 de branduri diferite in 17 tari.
Potrivit raportului companiei, in Europa Centrala si de Est, Vienna Insurance Group a subscris, in primele trei trimestre din 2006, prime brute de asigurare in valoare de 1,6 miliarde euro, cu 43% mai mult decat in primele noua luni ale anului precedent. Pe sectorul asigurarilor generale, subsidiarele din Europa Centrala si de Est ale Vienna Insurance Group au inregistrat afaceri de 1,19 miliarde euro, in crestere cu 40,5%, in timp ce, la asigurarile de viata, cresterea fata de primele noua luni ale anului 2005 a fost de 48,5%, valoarea primelor brute subscrise fiind de 420,8 milioane euro. Statele din Europa Centrala si de Est in care Vienna Insurance Group detine subsidiare sunt Cehia, Slovacia, Bulgaria, Croatia, Polonia, Romania, Serbia si Ungaria.
Vienna Insurance Group a inregistrat, in primul semestru al anului 2006, un profit net de 114,1 milioane euro, in crestere cu 27% fata de perioada similara a anului trecut, potrivit datelor companiei. Aceste rezultate s-au datorat randamentului bun al subscrierilor din asigurari, al investitiilor companiei, precum si performantelor foarte bune inregistrate de companie in Europa Centrala si de Est, potrivit companiei. Cifra de afaceri a companiei s-a ridicat la valoarea de trei miliarde de euro, dupa primele sase luni ale anului 2006. Grupul austriac, in componenta caruia intra 34 de companii de asigurare din Austria, Germania, Italia, precum si Europa Centrala si de Est, detine patru companii in Romania - Omniasig, Omniasig Asigurari de Viata, Agras si Unita.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private