Romtelecom a investit 15 milioane de euro in televiziunea digitala

Data publicarii: 30-11-2006
Romtelecom a aruncat manusa furnizorilor de multimedia de pe piata si si-a lansat ieri propriul serviciu de televiziune digitala prin satelit - Dolce, aflam din Romania Libera. Cu o investitie de 15 milioane de euro si specializarea a 4.000 de angajati in aceasta tehnologie de ultima ora, operatorul national de telefonie propune acum o alternativa foarte atractiva la serviciul de televiziune analogica al companiilor ce domina piata de cablu tv.

Acest pret insa este rezervat pentru cei care sunt deja abonati la serviciile de voce ale Romtelecom si, tot pentru ei, activarea si kit-ul de instalare (ce include antena si receiver-ul) sunt gratuite. Toti ceilalti care vor fi interesati sa contracteze serviciile Dolce by Romtelecom vor trebui sa plateasca 5 euro + TVA abonamentul si 35 de euro pentru activarea serviciului. Si unii, si altii vor beneficia de oferta promotionala cu trei sau sase luni gratuitate, in functie de contractele incheiate - pentru un an sau doi, oferta ce va dura pana la 31 ianuarie 2007. Timpul de instalare avut in vedere este de mai putin de o saptamana din momentul lansarii comenzii, iar serviciul poate fi comandat in toata tara, in magazinele Romtelecom si in alte 300 de magazine si hypermarketuri.

In pachetul de baza, 45 de canale

Pe langa pachetul de baza, care cuprinde 45 de canale tv, Dolce ofera posibilitatea de a alege dintre alte sapte pachete tematice, fiecare cu preturi cuprinse intre 1,4 euro si 3,9 euro lunar. Exista si optiunea Dream - care contine toate pachetele tematice, la un pret de 7,4 euro lunar.

Serviciul Dolce poate fi folosit si ca parte a unui pachet de voce-internet- televiziune, la preturi atractive, acesti abonati avand posibilitatea de a plati o singura factura pentru toate cele trei servicii.

Citeste tot articolul in Romania Libera