Romtelecom a investit 15 milioane de euro in televiziunea digitala
Data publicarii: 30-11-2006
Acest pret insa este rezervat pentru cei care sunt deja abonati la serviciile de voce ale Romtelecom si, tot pentru ei, activarea si kit-ul de instalare (ce include antena si receiver-ul) sunt gratuite. Toti ceilalti care vor fi interesati sa contracteze serviciile Dolce by Romtelecom vor trebui sa plateasca 5 euro + TVA abonamentul si 35 de euro pentru activarea serviciului. Si unii, si altii vor beneficia de oferta promotionala cu trei sau sase luni gratuitate, in functie de contractele incheiate - pentru un an sau doi, oferta ce va dura pana la 31 ianuarie 2007. Timpul de instalare avut in vedere este de mai putin de o saptamana din momentul lansarii comenzii, iar serviciul poate fi comandat in toata tara, in magazinele Romtelecom si in alte 300 de magazine si hypermarketuri.
In pachetul de baza, 45 de canale
Pe langa pachetul de baza, care cuprinde 45 de canale tv, Dolce ofera posibilitatea de a alege dintre alte sapte pachete tematice, fiecare cu preturi cuprinse intre 1,4 euro si 3,9 euro lunar. Exista si optiunea Dream - care contine toate pachetele tematice, la un pret de 7,4 euro lunar.
Serviciul Dolce poate fi folosit si ca parte a unui pachet de voce-internet- televiziune, la preturi atractive, acesti abonati avand posibilitatea de a plati o singura factura pentru toate cele trei servicii.
Citeste tot articolul in Romania Libera
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private