Romexterra premiaza clientii posesori de carduri MasterCard si Maestro
Data publicarii: 05-12-2006Campania se deruleaza in perioada 1 decembrie 2006-31 ianuarie 2007 si se adreseaza clientilor Romexterra posesori de carduri MasterCard si Maestro care vor efectua tranzactii in aceasta perioada.
Romexterra Bank este membru principal al MasterCard International si emite carduri sub aceasta sigla din anul 2003. P ortofoliul bancii include carduri de credit si debit pentru persoane fizice si juridice, inclusiv carduri cu facilitate de overdraft, emise sub sigla MasterCard, respectiv Maestro, MasterCard Standard si MasterCard Business. De la inceputul anului 2005, clientii posesori de carduri Mastercard si Maestro beneficiaza de standardul 3D Secure, care presupune cel mai inalt grad de securizare a platilor prin Internet, potrivit bancii.
Romexterra Bank a emis peste 150.000 de carduri pana la sfarsitul lunii noiembrie 2006, din care aproape 70% au fost sub sigla MasterCard International. Banca ocupa locul sapte i n clasamentul primelor banci din sistemdin punct de vedere al numarui de carduri emise si active. La sfarsitul trimestrului al treilea, Romexterra Bank avea o cota de piata de 2,69% la nivelul judetelor in care detine unitati teritoriale. Romexterra Bank a obtinut un profit net de 20,4 milioane lei ( 5,8 milioane euro) dupa primele zece luni ale anului, cu 50,48% mai mare decat in acelasi interval din 2005.
Banca avea, la sfarsitul lunii octombrie, active de 1,209 miliarde lei (343 milioane euro), in crestere cu 58% fata de perioada similara a anului trecut. Portofoliul de credite al bancii Romexterra a depasit 665 milioane lei (189 milioane euro) dupa primele zece luni ale anului, pe fondul cresterii de aproape trei ori (cu 169%) in ultimul an a imprumuturilor catre populatie (retail), se arata in comunicat.
Romexterra Bank detine o retea de 50 de unitati si va ajunge la 60 de unitati pana la sfarsitul anului. Banca are o retea de 124 ATM-uri operationale la nivel national, retea care va fi extinsa si actualizata la standardul EMV, conform strategiei de dezvoltare a bancii pe termen scurt.
Incepand cu 5 octombrie, Romexterra Bank are ca actionar majoritar banca ungara MKB, membra a grupului german Bayerische Landesbank, care detine 55,36% din actiunile bancii.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză