Vodafone vrea sa ofere servicii de telefonie fixa si in Romania
Data publicarii: 07-12-2006
Grupul britanic de telecomunicatii, Vodafone, intentioneaza sa investeasca intr-o retea fixa de telecomunicatii in Romania, in contextul extinderii operatiunilor globale de voce si date, a declarat miercuri, la Londra, pentru Reuters, Paul Donovan, director in cadrul grupului Vodafone. Vodafone doreste sa incheie parteneriate cu firme romanesti de telecomunicatii prin linii fixe sau ar putea sa isi dezvolte propria retea pentru a oferi servicii complete de telecomunicatii, a spus Donovan, director general al diviziei Vodafone pentru Europa de Est, Orientul Mijlociu, Asia-Pacific si Africa.
Grupul britanic de telefonie mobila Vodafone a inregistrat castiguri inainte de plata taxelor de 6,24 miliarde de lire sterline si venituri de 15,6 miliarde de lire pentru prima jumatate a anului 2006, conform Reuters.
Vodafone a intrecut astfel estimarile initiale privind rezultatele financiare ale grupului pentru prima jumatate a anului fiscal curent, care a luat sfarsit la data de 30 septembrie.
Vodafone s-a lansat recent pe piata serviciilor de banda larga din Marea Britanie, deoarece compania incearca sa-si creasca veniturile ca furnizor de servicii complexe, atat pentru reteaua fixa, cat si pentru cea mobila.
Numarul total al clientilor Vodafone la nivel global a ajuns la 186,8 milioane, adaugand in perioada aprilie-iunie 4,5 milioane de clienti noi si 11,7 milioane de clienti prin achizitia operatorului turc Telsim.
In Romania Vodafone Group Plc a achizitionat 80% din operatorul Connex de la compania canadiana Telesystem International Wireless (TIW) in mai anul trecut, devenind actionar unic, si a schimbat numele companiei in aprilie 2006.
Vodafone Romania a inregistrat in primul semestru din 2006 venituri din servicii de 603,5 milioane dolari, in crestere cu 31% fata de periada similara a anului trecut.
In trimestrul iulie-septembrie 2006, veniturile obtinute au fost de 331,8 milioane dolari.Venitul mediu pe utilizator a atins valoarea de 15,5 dolari, in crestere cu 2% fata de anul trecut.
In perioada aprilie-septembrie din 2006, Vodafone Romania a adaugat 771.571 de clienti noi, dintre care 420.323 au fost adaugati in trimestrul trei (iulie-septembrie).
Numarul total de clienti ai operatorului a ajuns la 7,15 milioane, si reprezinta o crestere cu 29% fata de perioada similara a anul trecut.Vodafone Romania, avea un numar de 6,73 milioane de clienti la 30 iunie 2006.
Clientii serviciilor pe baza de abonament au reprezentat 34% din baza totala de clienti ai Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 66%, la 30 septembrie 2006.
Sursa: NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză