BRD ''a implinit'' 2.000.000 de clienti
Data publicarii: 07-12-2006
Privatizarea a reprezentat debutul unei perioade de dezvoltare accelerata, reflectata prin cresterea semnificativa a numarului de clienti, de unitati, precum si a cotei de piata.
Dezvoltarea retelei de unitati este una dintre principalele axe strategice de dezvoltare a BRD-Groupe Societe Generale. Banca a demarat in anul 2004 proiectul BRD Express, un program de densificare accelerata a retelei, bazat pe un nou concept de agentie bancara, caracterizat de proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor si confortul clientului. La sfarsitul anului 2006, banca opereaza o retea de peste 530 de unitati si are 2 milioane de clienti. De asemenea, banca detine peste 23% din piata creditului pentru populatie si 16,8% din totalul activelor din sistemul bancar romanesc.
''Clientul cu numarul doua milioane este simbolul unui succes colectiv si, in egala masura, al capacitatii BRD de a aseza clientul in centrul preocuparilor sale'', a declarat Patrick Gelin, Presedintele-Director General al BRD/Groupe Societe Generale.
Banca va marca momentul printr-un eveniment organizat la Palatul Regal din Bucuresti, in prezenta domnilor Didier Alix, Directorul General Delegat al Grupului Societe Generale, Jean-Louis Mattei, Director al Diviziei Internationale a Grupului Societe Generale, precum si a marilor sportivi romani Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri