BRD ''a implinit'' 2.000.000 de clienti
Data publicarii: 07-12-2006
Privatizarea a reprezentat debutul unei perioade de dezvoltare accelerata, reflectata prin cresterea semnificativa a numarului de clienti, de unitati, precum si a cotei de piata.
Dezvoltarea retelei de unitati este una dintre principalele axe strategice de dezvoltare a BRD-Groupe Societe Generale. Banca a demarat in anul 2004 proiectul BRD Express, un program de densificare accelerata a retelei, bazat pe un nou concept de agentie bancara, caracterizat de proximitatea fata de clientela potentiala, simplitatea si rapiditatea operatiunilor si confortul clientului. La sfarsitul anului 2006, banca opereaza o retea de peste 530 de unitati si are 2 milioane de clienti. De asemenea, banca detine peste 23% din piata creditului pentru populatie si 16,8% din totalul activelor din sistemul bancar romanesc.
''Clientul cu numarul doua milioane este simbolul unui succes colectiv si, in egala masura, al capacitatii BRD de a aseza clientul in centrul preocuparilor sale'', a declarat Patrick Gelin, Presedintele-Director General al BRD/Groupe Societe Generale.
Banca va marca momentul printr-un eveniment organizat la Palatul Regal din Bucuresti, in prezenta domnilor Didier Alix, Directorul General Delegat al Grupului Societe Generale, Jean-Louis Mattei, Director al Diviziei Internationale a Grupului Societe Generale, precum si a marilor sportivi romani Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private