Baneasa Shopping City se inchiriaza
Data publicarii: 13-12-2006Fiind programat sa-si deschida portile la sfarsitul anului 2007, Baneasa Shopping City va oferi peste 220 de magazine la inalte standarde Europene pe o suprafata de peste 65.000 mp, o experienta unica de a face cumparaturi, datorita vastei oferte de restaurante, magazine de moda, servicii si distractie. Pentru prima data in Romania, mall-ul va avea un food-court dezvoltat pe 3 niveluri, cu vedere la zona de distractie din jurul sau. O premiera pentru piata romaneasca, centrul de distractie va aduce o vasta oferta de posibilitati de distractie si petrecere a timpului liber pentru toata familia. Aceasta zona acopera o suprafata de 15.000 mp, devenind astfel, cea mai mare de acest fel din tara si chiar din regiune.
Baneasa Shopping City va oferi cel mai larg spatiu de parcare din Bucuresti, mai mult de 10.000 de locuri de parcare, dintre care 1.500 acoperite. Investitia pentru dezvoltarea centrului comercial ajunge la suma de 150 milioane de Euro. Baneasa Shopping City va crea peste 3.000 de locuri de munca pentru locuitorii Bucurestiului si pentru cei din imprejurimile acestuia.
Baneasa Shopping City este piesa de rezistenta a Zonei Comerciale Baneasa, zona ce reprezinta un nou concept pentru piata comerciala romaneasca aducand in acelasi loc cele mai mari concepte comerciale. Prima faza a parcului comercial este deja deschisa publicului si cuprinde: CARREFOUR, unul dintre cele mai mari hypermarketuri din tara, galeria comerciala FEERIA, METRO, cel mai dezvoltat concept "cash & carry" din Romania, BRICOSTORE, cel mai de succes magazin de bricolaj si MOBEXPERT, comerciantul si producatorul de mobila nr. 1 in Romania.
A doua faza a parcului comercial va fi definitivata la sfarsitul anului 2007 si include: primul magazin IKEA in Romania, MOTOR CITY showroom auto si BÃNEASA SHOPPING CITY, cel mai mare centru comercial din Romania.
Zona Comerciala Baneasa va acoperi o suprafata de peste 450.000 mp, reprezentand cea mai variata alegere din punct de vedere al modei, serviciilor, conceptelor de petrecere a timpului liber si distractie, toate acestea formand o zona unica de cumparaturi si distractie pentru Bucuresti si zonele limitrofe.
Zona Comerciala Baneasa este una dintre cele trei parti integrate ale Proiectului Baneasa, el insusi cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Investitia totala a proiectului depaseste suma de 1.2 miliarde de Euro si acopera o suprafata de 221 de hectare. Pe langa zona comerciala ce se intinde pe o suprafata de 450.000 mp, Proiectul Baneasa va oferi peste 3.000 de unitati locative si un parc de afaceri cu spatii de birouri de tip A si A+, avand o suprafata de peste 160.000 mp.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut