Baneasa Shopping City se inchiriaza
Data publicarii: 13-12-2006
Dupa promovarea proiectului Baneasa Shopping City la cea de-a 12-a editie a festivalului international de retail "MAPIC", din Cannes-Franta, Baneasa Developments, compania care dezvolta cel mai mare parc de retail din Romania si unul dintre primele din Sud-Estul Europei, a demarat procesul de inchiriere a celui mai asteptat mall din capitala, Baneasa Shopping City, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Fiind programat sa-si deschida portile la sfarsitul anului 2007, Baneasa Shopping City va oferi peste 220 de magazine la inalte standarde Europene pe o suprafata de peste 65.000 mp, o experienta unica de a face cumparaturi, datorita vastei oferte de restaurante, magazine de moda, servicii si distractie. Pentru prima data in Romania, mall-ul va avea un food-court dezvoltat pe 3 niveluri, cu vedere la zona de distractie din jurul sau. O premiera pentru piata romaneasca, centrul de distractie va aduce o vasta oferta de posibilitati de distractie si petrecere a timpului liber pentru toata familia. Aceasta zona acopera o suprafata de 15.000 mp, devenind astfel, cea mai mare de acest fel din tara si chiar din regiune.
Baneasa Shopping City va oferi cel mai larg spatiu de parcare din Bucuresti, mai mult de 10.000 de locuri de parcare, dintre care 1.500 acoperite. Investitia pentru dezvoltarea centrului comercial ajunge la suma de 150 milioane de Euro. Baneasa Shopping City va crea peste 3.000 de locuri de munca pentru locuitorii Bucurestiului si pentru cei din imprejurimile acestuia.
Baneasa Shopping City este piesa de rezistenta a Zonei Comerciale Baneasa, zona ce reprezinta un nou concept pentru piata comerciala romaneasca aducand in acelasi loc cele mai mari concepte comerciale. Prima faza a parcului comercial este deja deschisa publicului si cuprinde: CARREFOUR, unul dintre cele mai mari hypermarketuri din tara, galeria comerciala FEERIA, METRO, cel mai dezvoltat concept "cash & carry" din Romania, BRICOSTORE, cel mai de succes magazin de bricolaj si MOBEXPERT, comerciantul si producatorul de mobila nr. 1 in Romania.
A doua faza a parcului comercial va fi definitivata la sfarsitul anului 2007 si include: primul magazin IKEA in Romania, MOTOR CITY showroom auto si BÃNEASA SHOPPING CITY, cel mai mare centru comercial din Romania.
Zona Comerciala Baneasa va acoperi o suprafata de peste 450.000 mp, reprezentand cea mai variata alegere din punct de vedere al modei, serviciilor, conceptelor de petrecere a timpului liber si distractie, toate acestea formand o zona unica de cumparaturi si distractie pentru Bucuresti si zonele limitrofe.
Zona Comerciala Baneasa este una dintre cele trei parti integrate ale Proiectului Baneasa, el insusi cel mai mare proiect de dezvoltare urbana mixta din Sud-Estul Europei. Investitia totala a proiectului depaseste suma de 1.2 miliarde de Euro si acopera o suprafata de 221 de hectare. Pe langa zona comerciala ce se intinde pe o suprafata de 450.000 mp, Proiectul Baneasa va oferi peste 3.000 de unitati locative si un parc de afaceri cu spatii de birouri de tip A si A+, avand o suprafata de peste 160.000 mp.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză