Seful Starbucks anunta intrarea pe piata din Italia dupa 35 de ani
Data publicarii: 28-02-2017 | EconomieStarbucks Corp, cel mai mare lant de cafenele din lume, va deschide anul viitor prima unitate din Italia, la Milano, transmit AP si Bloomberg.
Cafeneaua va fi deschisă într-o clădire istorică spațioasă, care a fost înainte oficiu poștal, în centrul orașului, spre sfârșitul lui 2018, cu aproximativ un an mai târziu decât planificase Starbucks.
Directorul general al Starbucks, Howard Schultz, a vizitat pentru prima dată Milano în 1983 și s-a inspirat din sortimentele de cafea expuse. De atunci, Starbucks a deschis aproximativ 26.000 de unități în 75 de țări, înainte de a intra pe piața din Italia, care a dat lumii celebrul espresso.
"Nu cred că eram pregătiți să venim în Italia", a afirmat Schultz într-un interviu acordat Associated Press. Acesta a adăugat: "Cred că Italia este un loc special. Respect moștenirea culturală italiană în privința cafelei și cultura Italiei".
Italia ar putea fi o provocare pentru compania americană, italienii preferând să cumpere un espresso rapid și să-și vadă de drum, în contrast cu magazinele Starbucks, prevăzute pentru clienții care stau la mese și lucrează sau vorbesc cu prietenii.
După deschiderea primei cafenele din Italia, Starbucks, în parteneriat cu dezvoltatorul italian Percassi, vor inaugura și alte unități în Milano și în alte orașe.
Întrebat câte locații sunt planificate în Italia, Schultz a declarat: "În mod normal deschidem 10-12 cafenele în primul an și cred că acesta este un număr sigur'.
Italia se află pe locul șapte în topul statelor europene cu cel mai ridicat consum de cafea, conform datelor Federației Europene a Cafelei.
Sursa: Agerpress
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an