Romanii au cumparat de 30 de miliarde de euro in 2006
Data publicarii: 10-01-2007
Rata anuala de crestere a vanzarilor a fost in medie de 17%. La o astfel de crestere, vanzarile cu amanuntul in Romania ar putea atinge, peste 3 ani, 100 de miliarde de euro.
Studiile de piata arata ca romanii vor face anul acesta cumparaturi de peste 40 de miliarde de euro. Cresterea vanzarilor cu amanuntul a fost stimulata si de continua expansiune a retelelor de supermarketuri, hipermarketuri si magazine cash&carry.
Cresterea puterii de cumparare a populatiei si creditul cu buletinul au determinat cresterea numarului de magazine mari. Statisticile oficiale arata ca in Romania, doar 8% din populatie a accesat creditul de consum, in vreme ce bulgarii au apelat la acest credit in proportie de 14%. Dar in sume absolute, romanii ii depasesc cu mult pe bulgari la cumparaturi.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI