Noua generatie a limuzinei Mercedes C Klasse va intra pe piata romaneasca in aprilie
Data publicarii: 23-01-2007A treia generatie a Mercedes C Klasse berlina are 4,58 metri lungime, cu 5 centimetri mai mult decat generatia precedenta, lansata in anul 2000.
Modelul va fi disponibil in trei variante de echipare, diferite si ca desgin: Avantgarde, Elegance si Clasic, iar motoarele vor fi cu aproximativ 10% mai puternice decat la versiunile din prezent. Astfel, motorul pe benzina de la versiunea C180 Kompressor va dezvolta 156 de cai, fata de 143 in prezent, iar varianta C200 Kompressor va dezvolta 184 de cai, cu 20 mai mult decat in prezent. Cel mai puternic motor pe benzina al lui C Klasse va dezvolta 272 de cai putere.
Si la motoarele diesel puterea va creste cu 10%, iar constructorul german spune ca tehnologia folosita i-a permis sa reduca consumul mediu de combustibil cu 0,3 litri la suta de kilometri pentru motoarele in patru cilindri.
Noua limuzina Clasa C inlocuieste o serie din care au fost vandute pe plan mondial peste 1,4 milioane de autovehicule incepand cu primavara anului 2000. In total, Mercedes-Benz a vandut, in intreaga lume, peste doua milioane de versiuni Saloon (limuzina), Estate si Sports Coupe ale modelului anterior C Klasse. Acest lucru face din acest model cel mai bine vandut autoturism Mercedes-Benz. Germania reprezinta cea mai mare piata pentru acest model, aici fiind distribuite peste 30% din autovehiculele Clasa C vandute la nivel mondial.
DaimlerChrysler a vandut anul trecut in Romania 1,685 de masini Mercedes, dintre care aproximativ 400 au fost clasa C. Anul acesta, producatorul spera sa vanda aproximativ 2.000 de autoturisme Mercedes, iar tinta de vanzari pentru toate marcile sale este de 6.000 de unitati pe piata romaneasca.
Anul trecut, in tara s-au vandut aproximativ 4.800 de automobile ale marcilor DaimlerChrysler, cu 30% mai mult decat in 2005, cand vanzarile s-au situat in jurul a 3.700 de unitati.
Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul Tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare