RATB a castigat peste cinci milioane de lei din publicitatea pe vehicule, in 2006
Data publicarii: 30-01-2007
Pretul pentru o astfel de reclama out door (de tranzit) depinde de tipul reclamei, de tipul de vehicul pe care apare (autobuz, troleibuz sau tramvai), de traseu, de numarul de vehicule utilizate, de durata contractului, cat si de suprafata utilizata pentru afis.
Potrivit reprezentantilor RATB, firmele care aleg aleg reclame out door ( de tranzit) sunt din foarte multe domenii, insa cel mai des intalnite sunt reclamele pentru unele centre comerciale, pentru posturile de radio comerciale, pentru banci si societati de asigurari sau reclamele la firmele care comercializeaza produse cosmetice. De asemenea, companiile de telefonie mobila, de bauturi racoritoare sau cele de produse alimentare, aleg sa isi promoveze produsele prin reclame out door.
Printre cele mai cautate linii pentru publicitatea out door se numara 300, 331, 131,783, 335 ( care leaga centrul de zona Pietei Presei Libere),104 ( intre Unirii si Stadionul National) , 368, 168 ( linii care leaga Piata Romana de Drumul Taberei), troleibuzul 69, care circula de la Gara Obor - Universitate - Valea Argesului (Dr. Taberei) si tramvaielele 21, 34, 5 ( care leaga centrul Capitalei de Colentina si Baneasa).
Parcul auto al RATB este format, in prezent, din 375 de tramvaie, 230 de troleibuze si 970 de autobuze.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial