Femeile nu prea se uita la pret cand fac cumparaturi
Data publicarii: 07-02-2007 | Economie
La fel ca si unguroaicele, cele mai multe romance, adica 40% dintre respondente, se duc in magazinele unde stiu ca exista o larga varietate de produse, in vreme ce 39% aleg in functie de proximitate. Acesta din urma este practic principalul criteriu ales de majoritatea consumatoarelor din Cehia si Polonia. Nu in ultimul rind, 36% dintre romance se duc acolo unde cred ca pot face cumparaturi in cel mai scurt timp.
Marca e pe primul loc
Rezultatele studiului mai releva faptul ca romancele cumpara de cele mai multe ori marci pe care le cunosc, aproximativ patru din cinci respondente (76%) comportindu-se in acest mod. Doar daca brandul dorit nu se afla pe rafturile magazinului, consumatoarele se orienteaza catre alte marci, trei din cinci persoane procedind in acest mod. Un procent similar dintre intervievate obisnuiesc sa aleaga intre doua-trei branduri in care au incredere.
Cheltuieli mai mici
Un alt element ce le deosebeste pe romance de restul europenilor consta in timpul pe care acestea il petrec in magazin. Astfel, 30% dintre respondente au declarat ca se plimba printre rafturile centrelor comerciale mai putin de 30 de minute, in vreme ce in Europa Centrala si de Est ponderea acestora este de 60%.
Studiul a fost realizat pe baza a 1.200 de interviuri realizate la iesirea din magazine, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 25 si 45 de ani din Bucuresti, Constanta, Timisoara si Brasov, care au cel putin un copil in intretinere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private