Femeile nu prea se uita la pret cand fac cumparaturi
Data publicarii: Astazi, 07-02-2007 | EconomieLa fel ca si unguroaicele, cele mai multe romance, adica 40% dintre respondente, se duc in magazinele unde stiu ca exista o larga varietate de produse, in vreme ce 39% aleg in functie de proximitate. Acesta din urma este practic principalul criteriu ales de majoritatea consumatoarelor din Cehia si Polonia. Nu in ultimul rind, 36% dintre romance se duc acolo unde cred ca pot face cumparaturi in cel mai scurt timp.
Marca e pe primul loc
Rezultatele studiului mai releva faptul ca romancele cumpara de cele mai multe ori marci pe care le cunosc, aproximativ patru din cinci respondente (76%) comportindu-se in acest mod. Doar daca brandul dorit nu se afla pe rafturile magazinului, consumatoarele se orienteaza catre alte marci, trei din cinci persoane procedind in acest mod. Un procent similar dintre intervievate obisnuiesc sa aleaga intre doua-trei branduri in care au incredere.
Cheltuieli mai mici
Un alt element ce le deosebeste pe romance de restul europenilor consta in timpul pe care acestea il petrec in magazin. Astfel, 30% dintre respondente au declarat ca se plimba printre rafturile centrelor comerciale mai putin de 30 de minute, in vreme ce in Europa Centrala si de Est ponderea acestora este de 60%.
Studiul a fost realizat pe baza a 1.200 de interviuri realizate la iesirea din magazine, in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 25 si 45 de ani din Bucuresti, Constanta, Timisoara si Brasov, care au cel putin un copil in intretinere.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut