Banca Transilvania vrea sa investeasca 4,5 de milioane euro intr-un call-center
Data publicarii: 07-02-2007 | Finante-BanciBugetul de 30 de milioane de euro include si sumele necesare investitiilor pe care banca vrea sa le faca in call-center. "Banca Transilvania a investit 2,5-3 milioane de euro in dezvoltarea call-center-ului in 2006 si intentionam sa investim inca 4,5 milioane euro in acest an", a precizat Rekkers.
Cea mai mare parte a bugetului de investitii va fi utilizata pentru reteaua bancara. "Vrem sa deschidem inca 80-90 de unitati bancare in 2007. Vom face, de asemenea, investitii in modernizarea si relocarea unor unitati deja existente ale Bancii Transilvania", a adaugat Rekkers.
Directorul general al Bancii Transilvania a mentionat ca obiectivul principal pentru acest an al institutiei pe care o conduce este sa ajunga la un milion de clienti activi, prin aceasta intelegand acei clienti care sa aiba Banca Transilvania drept banca principala in derularea tranzactiilor curente.
Banca Transilvania are, in prezent, o retea de 343 de sucursale si agentii in toata tara, precum si 528 de bancomate si peste 4.500 de aparate pentru plata cu cardul la comercianti (POS). Banca s-a extins anul trecut cu 126 de unitati si se clasa, la finele anului trecut, pe locul patru dupa numarul unitatilor bancare, in urma Casei de Economii si Consemnatiuni, BRD-Groupe Societe Generale si Bancii Comerciale Romane.
Banca Transilvania, a cincea institutie financiara ca marime de pe piata romaneasca, detinea active in valoare de 8,08 miliarde lei (2,39 miliarde euro) la sfarsitul anului trecut si controla 4,69% din piata bancara. Banca a incheiat anul 2006 cu un profit net de 120,2 milioane lei, cu 21% mai mare fata de anul anterior.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut