Turcia si Grecia sunt cele mai cautate destinati pentru sezonul estival 2008
Data publicarii: 19-05-2008 | TurismCele mai cautate destinatii ale acestei veri vor fi Turcia si Grecia, iar romanii aleg sa plece in vacante de scurta durata, dar din ce in ce mai des si tot mai multi solicita pachete la cinci stele, au declarat reprezentanti ai operatorilor din turism.
"Si in vara aceasta, tot Antalya va fi pe primul loc. Avem pana la 20 de avioane care pleaca spre aceasta destinatie din toata tara, nu numai din Bucuresti. Vara trecuta cred ca au fost aproximativ 2.400 de persoane, iar in aceasta vara cred ca vor merge in Antalya aproape 6.000. Cei care merg aici aleg numai hoteluri de cinci stele, nu pentru ca nu am avea in oferta si altceva, dar asta prefera", a declarat proprietarul agentiei de turism Paralela 45, Alin Burcea.
Acesta a precizat ca Grecia si Portugalia vor fi de asemenea cautate in vara 2008. In ceea ce priveste tendintele consumatorului roman de turism, propietarul agentiei de turism Paralela 45, Alin Burcea, a declarat ca tot mai multi oameni prefera sa mearga in vacante mai scurte de mai multe ori pe an.
Directorul de marketing al agentiei Marshal Turism , Cristian Ghta, sustine ca printre cele mai cautate destinatii ale verii 2008 se numara Turcia, Bulgaria, Grecia, Spania si Portugalia.
"Pe piata romaneasca, anul acesta s-a acordat o mai mare atentie Portugaliei, destinatie care a fost prezenta in oferta Marshal Turism inca de anul trecut", a spus Cristian Ghita.
Potrivit acestuia, vara romanii aleg in mare parte pachetele charter, dar exista si turisti care aleg circuite, croaziere sau sejururi combinate (croaziera plus circuit).
Directorul de marketing al agentiei J'Info Tours, Cristina Irimia, sustine ca printre cele mai cautate destinatii ale verii se afla Spania, Grecia si Turcia.
"J'Info Tours ofera turistilor o gama ampla de vacante charter, cele mai atractive destinatii sunt in Spania (Tenerife, Mallorca, Costa Brava, Barcelona), insulele grecesti Creta, Rhodos si Corfu si sudul insorit al Turciei. Sunt foarte solicitate vacantele in insulele grecesti sau spaniole datorita atmosferei placute, relaxarii si distractiei. Acum 12 ani am introdus seriile charter spre Antalya, iar de sapte ani consecutiv avem destinatii spaniole in oferta charter. Remarcabil este ca zborurile charter au transformat produsul turistic de lux de odinioara intr-o vacanta accesibila", a declarat Cristina Irimia.
Potrivit acesteia, anul trecut, 22.000 de turisti au mers cu charterele agentiei, iar prognoza pentru acest an se ridica la 26.000 de persoane. In ceea ce priveste preturile, directorul de marketing al agentiei J'Info Tours, a explicat ca in iulie si august sunt mai mari decat in iunie si septembrie, iar in multe destinatii si septembrie e varf de sezon.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial