Grupul Renault planuieste un automobil mai ieftin decat Logan
Data publicarii: 09-02-2007 | Auto
Carlos Ghosn nu a precizat cand are grupul Renault de gand sa lanseze aceasta masina "ultra - ieftina", insa a mentionat ca Renault deja lucreaza la acest proiect.
Anuntul demonstreaza ca Renault vrea sa continue competitia cu alte marci precum Toyota, Hyundai sau Tata Motors care au anuntat ca vor produce automobile ieftine ce vor fi destinate cumparatorilor care isi iau prima data masina in tari cu nivel de trai mai scazut decat in Occident.
Katsuaki Watanabe, presedinte al Toyota, a declarat luna trecuta pentru Financial Times ca producatorul japonez se gandeste la "un mod foarte ieftin de a construi masini", pentru care "vom dezvolta chiar materiale noi daca este nevoie". Presa nipona anunta ca Toyota si-a propus sa lanseze in 2010 un automobil care sa coste 6.500 de dolari.
La randul lor, indienii de la Tata au anuntat ca dupa 2008 vor lansa o masina care va costa sub 2.000 de euro si va fi comercializata in India.
Grupul Renault a vandut anul trecut 248.000 de automobile Logan. Modelul este produs in Romania, Rusia, Columbia si Maroc, iar anul acesta va demara productia in India, Iran si Brazilia.
Logan a fost lansat in varianta berlina in 2004, iar doi ani mai tarziu a venit versinea break, numita MCV. Luna trecuta a intrat pe piata versinea Logan VAN (furgon), iar pana in 2009, gama Logan va avea sase modele. In acel an, productia mondiala a modelului va fi de peste 700.000 de unitati, dintre care peste 300.000 vor fi produse in Romania.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online