Banca Transilvania va avea propria companie de tehnologie, Code Crafters
Data publicarii: 15-03-2022 | IT&CCapacitatea de dezvoltare de soluții IT a Băncii Transilvania crește semnificativ, după ce instituția financiară a anunțat lansarea propriei companii de tehnologie, Code Crafters.
Activitatea acestei companii va demara în luna aprilie 2022, cu o echipă formată din profesioniști cu experiență solidă atât în domeniul financiar bancar cât și în domeniile tehnologiei și outsourcing-ului. De asemenea, structura Code Crafters va fi similară altor companii de profil, centrată pe echipele mici, autonome, formate din oameni pasionați de tehnologie și inovație.
”La Banca Transilvania, investim masiv în tehnologie, am avansat mult de la un an la altul, însă suntem mai degrabă obișnuiți să cumpărăm tehnologie decât să o facem noi. Cu Code Crafters, facem un pas mare în direcția în care producem noi soluțiile de care avem nevoie, dar și ca mindset, organizare și cultură digitală”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Noile tehnologii dezvoltate și cu ajutorul Code Crafters vor deservi clienții Băncii Transilvania, 2,7 milioane dintre ei, aproximativ 75% fiind deja digitalizați. Și instituția financiară va avea de câștigat, tehnologia ajutând la creșterea productivității, a siguranței online și a eficienței operaționale. Menționăm de asemenea un plus în ceea ce privește competitivitatea prin inovațiile de care vor beneficia clienții care își doresc experiențe de banking rapide și sigure, de oriunde și oricând.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și unul dintre motoarele economiei locale, principalul finanțator al acesteia pe toate segmentele de clienți și linii de business. BT beneficiază de o experiență de aproape 30 de ani pe piața locală de servicii financiar-bancare, o cotă de piață de peste 19%, 3,4 milioane de clienți și peste 9000 de angajați în 500 de sedii din 180 de localități.
Activitatea acestei companii va demara în luna aprilie 2022, cu o echipă formată din profesioniști cu experiență solidă atât în domeniul financiar bancar cât și în domeniile tehnologiei și outsourcing-ului. De asemenea, structura Code Crafters va fi similară altor companii de profil, centrată pe echipele mici, autonome, formate din oameni pasionați de tehnologie și inovație.
”La Banca Transilvania, investim masiv în tehnologie, am avansat mult de la un an la altul, însă suntem mai degrabă obișnuiți să cumpărăm tehnologie decât să o facem noi. Cu Code Crafters, facem un pas mare în direcția în care producem noi soluțiile de care avem nevoie, dar și ca mindset, organizare și cultură digitală”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.
Noile tehnologii dezvoltate și cu ajutorul Code Crafters vor deservi clienții Băncii Transilvania, 2,7 milioane dintre ei, aproximativ 75% fiind deja digitalizați. Și instituția financiară va avea de câștigat, tehnologia ajutând la creșterea productivității, a siguranței online și a eficienței operaționale. Menționăm de asemenea un plus în ceea ce privește competitivitatea prin inovațiile de care vor beneficia clienții care își doresc experiențe de banking rapide și sigure, de oriunde și oricând.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și unul dintre motoarele economiei locale, principalul finanțator al acesteia pe toate segmentele de clienți și linii de business. BT beneficiază de o experiență de aproape 30 de ani pe piața locală de servicii financiar-bancare, o cotă de piață de peste 19%, 3,4 milioane de clienți și peste 9000 de angajați în 500 de sedii din 180 de localități.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online