Clienții Revolut Premium și Metal vor beneficia de servicii de asigurare de la Allianz Partners
Data publicarii: 08-04-2022 | Finante-BanciRevolut, a semnat recent un parteneriat cu compania de asigurări Allianz Partners. Prin intermediul acestui parteneriat cu o companie lider pe segmentul asigurărilor, pe segmentul serviciilor de asistență și B2B2C, Revolut va pune la dispoziția clienților săi o gamă largă de beneficii, direct din aplicație, beneficii asociate asigurării de călătorie.
Un bun exemplu în acest sens este asigurarea de călătorie, pe care Revolut o va oferi utilizatorilor săi, grație unui parteneriat cu Allianz Partners. De asemenea, clienții vor beneficia de asigurare inclusiv în cazurile în care călătoriile lor vor fi întrerupte sau anulate din cauza unei epidemii sau pandemii, așa cum s-a întâmplat de multe ori în ultimii doi ani ca urmare a pandemiei de Covid-19.
În pachetul oferit de Allianz Partners, se vor regăsi și protecția pentru urgențe medicale în străinătate, protecție la anularea călătoriilor, asigurare pentru practicarea sporturilor de iarnă sau pentru bagajele pierdute sau întârziate.
Clienții Revolut vor beneficia de asemenea de servicii de asistență cu disponibilitate 24/7 prin intermediul unui helpline. Planul Premium va include acoperire și pentru copiii cu vârste de până la 17 ani aflați în grija clienților Revolut în vreme ce planul Metal va include și asigurare pentru mașinile închiriate.
“Parteneriatul semnat cu Allianz Partners pentru asigurările de călătorie va impulsiona și mai mult încrederea clienților. Aplicația noastră pune la dispoziția utilizatorilor numeroase servicii axate pe inovație, pe lângă cele specifice domeniului financiar-bancar, iar asigurarea reprezintă un activ important în portofoliul nostru.
Revolut și Allianz Partners au aceeași misiune: să confere siguranță și să întrețină confortul clienților atunci când călătoresc, iar accesul la servicii medicale și prețul acestora, în timpul deplasărilor, să nu reprezinte o piedică în cazul în care au nevoie de aceste servicii. Parteneriatul lansat acum le aduce clienților Revolut un plan de asigurare cu mai multe beneficii, alături de avantajele deja cunoscute și pe care le apreciază”, a declarat Balazs Gati, Global Head of Insurance la Revolut.
“Pentru Allianz Partners este un motiv de mândrie să le ofere clienților Revolut servicii de asigurare de călătorie extinse, contribuind astfel la accesul mai facil al clienților la aceste servicii și la un confort sporit pentru aceștia. Parteneriatul cu Revolut atestă capacitatea noastră de a dezvolta un program global de asigurare în piețe diverse, furnizând același nivel de protecție și aceeași calitate recunoscută a serviciilor. Avem un angajament în susținerea partenerilor din domeniul fintech și al industriei bancare digitale cu soluții inovatoare de asigurare în care combinăm tehnologia și elementele de natură umană, țintind să devenim prima opțiune, ca partener, pentru actorii din industria fintech și neo-banking”, a declarat Genoveva Perez Lijo, Head of Global Client Segments la Allianz Partners.
Un bun exemplu în acest sens este asigurarea de călătorie, pe care Revolut o va oferi utilizatorilor săi, grație unui parteneriat cu Allianz Partners. De asemenea, clienții vor beneficia de asigurare inclusiv în cazurile în care călătoriile lor vor fi întrerupte sau anulate din cauza unei epidemii sau pandemii, așa cum s-a întâmplat de multe ori în ultimii doi ani ca urmare a pandemiei de Covid-19.
În pachetul oferit de Allianz Partners, se vor regăsi și protecția pentru urgențe medicale în străinătate, protecție la anularea călătoriilor, asigurare pentru practicarea sporturilor de iarnă sau pentru bagajele pierdute sau întârziate.
Clienții Revolut vor beneficia de asemenea de servicii de asistență cu disponibilitate 24/7 prin intermediul unui helpline. Planul Premium va include acoperire și pentru copiii cu vârste de până la 17 ani aflați în grija clienților Revolut în vreme ce planul Metal va include și asigurare pentru mașinile închiriate.
“Parteneriatul semnat cu Allianz Partners pentru asigurările de călătorie va impulsiona și mai mult încrederea clienților. Aplicația noastră pune la dispoziția utilizatorilor numeroase servicii axate pe inovație, pe lângă cele specifice domeniului financiar-bancar, iar asigurarea reprezintă un activ important în portofoliul nostru.
Revolut și Allianz Partners au aceeași misiune: să confere siguranță și să întrețină confortul clienților atunci când călătoresc, iar accesul la servicii medicale și prețul acestora, în timpul deplasărilor, să nu reprezinte o piedică în cazul în care au nevoie de aceste servicii. Parteneriatul lansat acum le aduce clienților Revolut un plan de asigurare cu mai multe beneficii, alături de avantajele deja cunoscute și pe care le apreciază”, a declarat Balazs Gati, Global Head of Insurance la Revolut.
“Pentru Allianz Partners este un motiv de mândrie să le ofere clienților Revolut servicii de asigurare de călătorie extinse, contribuind astfel la accesul mai facil al clienților la aceste servicii și la un confort sporit pentru aceștia. Parteneriatul cu Revolut atestă capacitatea noastră de a dezvolta un program global de asigurare în piețe diverse, furnizând același nivel de protecție și aceeași calitate recunoscută a serviciilor. Avem un angajament în susținerea partenerilor din domeniul fintech și al industriei bancare digitale cu soluții inovatoare de asigurare în care combinăm tehnologia și elementele de natură umană, țintind să devenim prima opțiune, ca partener, pentru actorii din industria fintech și neo-banking”, a declarat Genoveva Perez Lijo, Head of Global Client Segments la Allianz Partners.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara