TBI Bank raporteaza un profit net record in primul trimestru din 2022, cu 40% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut
Data publicarii: 24-06-2022 | Finante-BanciPotrivit celui mai recent comunicat de presă remis de către TBI Bank cu privire la datele financiare ale companiei, rezultatele din primul trimestru al acestui an arată un profit record de peste 10 milioane de euro, cu 40% mai mare decât în primele trei luni ale anului trecut.
În primele trei luni ale acestui an, TBI Bank și-a continuat procesul de integrare a unor noi parteneri prin soluția BNPL (Buy Now Pay Later - Cumpără acum, plătește mai târziu). TBI a inclus de asemenea noi verticale precum sectorul de lifestyle și a intrat pe piața din Grecia.
Devenită în ultima perioadă un lider al Europei de Est pe segmentul creditelor de consum și BNPL, banca TBI a deservit în primele trei luni ale acestui an peste un sfert de milion de cereri de finanțare în România și Bulgaria. Dintre acestea, în perioada mai sus amintită au și fost acordate deja peste 120.000 de finanțări. Valoric, în perioada ianuarie - martie, au fost acordate finanțări de 154 de milioane de euro, cifră cu 40% mai mare decât cea înregistrată în primul trimestru al anului 2021.
”Echipa TBI a dovedit încă o dată că modelul nostru de afaceri este rezistent în fața turbulențelor pieței. Cifrele financiare trimestriale record nu sunt o surpriză, ele sunt rezultatul eforturilor noastre concentrate și a performanței puternice a soluției noastre BNPL, cât și a celorlalte soluții de finanțare din portofoliu. De la începutul trimestrului al doilea, operăm deja la putere maximă în Grecia, iar echipa este încântată de primele rezultate pe cea mai nouă piață a noastră”, spune Petr Baron, CEO al TBI.
De asemenea, activele totale ale băncii au ajuns în prezent la 745 milioane de euro, cu 5% mai mult decât la finele anului trecut, portofoliul de credite crescând de asemenea la 585 milioane de euro la sfârșitul primului trimestru al acestui an, o creștere de 7% față de sfârșitul anului trecut.
Pe baza acestor procente în creștere, au crescut și veniturile TBI Bank până la 36 de milioane de euro (+33%). Motivul principal este și creșterea venitului net din dobânzi și a veniturilor din comisioane.
Și profitul operațional aferent primului trimestru al acestui an a crescut, ajungând la 29,3 milioane de euro, creșterea anuală fiind de 34%. Nu în ultimul rând portofoliul de depozite al băncii a ajuns la 514 milioane de euro la sfârșitul lunii martie, o creștere solidă care depășește cu mult nivelul actual al pieței de profil.
În primele trei luni ale acestui an, TBI Bank și-a continuat procesul de integrare a unor noi parteneri prin soluția BNPL (Buy Now Pay Later - Cumpără acum, plătește mai târziu). TBI a inclus de asemenea noi verticale precum sectorul de lifestyle și a intrat pe piața din Grecia.
Devenită în ultima perioadă un lider al Europei de Est pe segmentul creditelor de consum și BNPL, banca TBI a deservit în primele trei luni ale acestui an peste un sfert de milion de cereri de finanțare în România și Bulgaria. Dintre acestea, în perioada mai sus amintită au și fost acordate deja peste 120.000 de finanțări. Valoric, în perioada ianuarie - martie, au fost acordate finanțări de 154 de milioane de euro, cifră cu 40% mai mare decât cea înregistrată în primul trimestru al anului 2021.
”Echipa TBI a dovedit încă o dată că modelul nostru de afaceri este rezistent în fața turbulențelor pieței. Cifrele financiare trimestriale record nu sunt o surpriză, ele sunt rezultatul eforturilor noastre concentrate și a performanței puternice a soluției noastre BNPL, cât și a celorlalte soluții de finanțare din portofoliu. De la începutul trimestrului al doilea, operăm deja la putere maximă în Grecia, iar echipa este încântată de primele rezultate pe cea mai nouă piață a noastră”, spune Petr Baron, CEO al TBI.
De asemenea, activele totale ale băncii au ajuns în prezent la 745 milioane de euro, cu 5% mai mult decât la finele anului trecut, portofoliul de credite crescând de asemenea la 585 milioane de euro la sfârșitul primului trimestru al acestui an, o creștere de 7% față de sfârșitul anului trecut.
Pe baza acestor procente în creștere, au crescut și veniturile TBI Bank până la 36 de milioane de euro (+33%). Motivul principal este și creșterea venitului net din dobânzi și a veniturilor din comisioane.
Și profitul operațional aferent primului trimestru al acestui an a crescut, ajungând la 29,3 milioane de euro, creșterea anuală fiind de 34%. Nu în ultimul rând portofoliul de depozite al băncii a ajuns la 514 milioane de euro la sfârșitul lunii martie, o creștere solidă care depășește cu mult nivelul actual al pieței de profil.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI