Cea de-a cincea cursa consecutiva Craiova - Bucuresti a fost anulata de Tarom
Data publicarii: 15-02-2007 | Turism
Mircea Dumitru, directorul Aeroportului International Craiova a declarat pentru NewsIn ca nu intrevede un viitor stralucit pentru zborul Tarom Craiova - Bucuresti, in conditiile in care orarul cursei va ramane acelasi. "Daca situatia ramane asa, nu vad cum s-ar putea imbunatati situatia. Practic, daca un calator vrea sa plece mai departe din Bucuresti in afara tarii, trebuie sa astepte pana ziua urmatoare pentru ca, folosind cursa Craiova - Bucuresti, ajunge in capitala prea tarziu pentru a mai prinde o legatura buna. Trebuie sa vorbesc din nou cu cei de la Tarom", a declarat Mircea Dumitru. Acesta sustine ca, cel mai probabil, daca nu se vor inregistra vanzari de bilete, Tarom va anula si cursele de saptamana viitoare.
Directorul Aeroportului International Craiova ii acuza pe parlamentarii de Dolj ca au uitat complet de utilitatea acestei curse regulate, desi, in urma cu ceva timp, o cereau insitent sustinand ca este o "reala oportunitate". "Acum nici macar nu mai pomenesc de acest zbor. Au uitat complet ce vorbeau inainte", a mai spus Mircea Dumitru.
Autoritatile doljene sunt destul de pesimiste in ceea ce priveste viitorul acestei curse regulate. Ion Prioteasa, presedintele Consiliului Judetean Dolj, nu vede un viitor prea indelungat pentru cursa directa Craiova - Otopeni, pentru ca, din punct de vedere economic, ea nu va putea rezista.
"Sigur ca ma bucur ca am reusit sa infiintam aceasta cursa, dar, din punctul meu de vedere, nu va rezista prea mult. Va merge de cateva ori, dar se va vedea ca o problema economica nu ii va da voie sa continue. Nu este multa lume care sa apeleze la aceasta metoda de transport. Asadar, fac un apel catre toate institutiile care au posibilitatea sa-si trimita angajatii la Bucuresti cu avionul sa o faca, pentru a prelungi putin durata acestei curse. Am vorbit cu reprezentantii Tarom si mi-au explicat ca daca aceasta cursa nu va rezista pana la vara, nu vom putea infiinta nici cursa Craiova - Constanta, pe care ne-o dorim. Ca o rezolvare, vom cauta sa legam de cursa Craiova - Bucuresti si o destinatie internationala, cum ar fi Italia sau Turcia. Din Autogara de Nord pleaca in fiecare saptamana foarte multe autocare in Turcia, la Istambul. Calatorii ar avea un avantaj prin intermediul acetsei curse, micsorand condsiderabil timpul calatoriei. Daca vom avea doi-trei calatori in aeroport, Tarom nu poate trimite un avion doar pentru atat. Nu pot sa vina la Craiova pentru trei calatori cu stewardese, mecanici de zbor si tot echipajul. In plus, ei trebuie sa plateasca anumite taxe pentru aeroport", a afirmat Ion Prioteasa.
Luni, 29 ianuarie, primul avion al companiei Tarom, un ATR - 42/500, a aterizat pe Aeroportul International de la Craiova pentru a inaugura prima cursa regulata Craiova - Bucuresti din ultimii 12 ani de zile.
Cursele se efectueaza in fiecare zi de luni si joi, cursa de luni are plecarea din Otopeni la ora 09,10 si ajunge la Craiova la ora 9,50, de unde pleaca la ora 10,10 si ajunge la Otopeni la ora 10,50, iar cea de joi pleaca din Otopeni la ora 13,35 si ajunge la Craiova la ora 14,15, de unde pleaca la ora 14,35 si ajunge la Otopeni la ora 15,15.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile