BCR a finalizat actiunea privind imbunatatirea gestionarii sistemului de carduri
Data publicarii: 15-05-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a finalizat actiunea privind imbunatatirea sistemului informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Incepand de azi, sistemul informatic si-a diversificat serviciile asigurate pentru sistemul de carduri al BCR. Sistemul de carduri este conectat on-line la sistemul informatic centralizat al bancii - SIBCOR v2 - ceea ce permite efectuarea, in timp real, a tuturor operatiunilor cu carduri, inclusiv alimentarea conturilor si plata facturilor.
"Aceasta imbunatatire a sistemului de carduri este unul dintre pasii importanti pe care BCR ii face pentru implementarea conceptului de cont unic al unui client, fapt ce va permite o imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor BCR. De astazi, fiecare card este atasat unui cont curent in care posesorii de card vor putea efectua si alte operatiuni decat cele cu carduri", a declarat Octavian Costache, director executiv al Directiei Carduri.
BCR a oprit, la sfarsitul saptamanii trecute, sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri. Operatiunea a fost realizata intr-un timp record, cardurile BCR putand fi utilizate inca de duminica seara, cu peste 10 ore mai devreme decat era programat.
"Prin amploarea sa si prin viteza de realizare, operatiunea constituie o premiera in Romania. In mai putin de 2 zile, aproximativ doua milioane de conturi de card au fost transferate in sistemul IT SIBCOR v2 (in care se vor efectua operatiunile, centralizat la nivel de client si de cont) si au fost transformate in conturi curente, cu pastrarea tuturor functionalitatilor aferente cardurilor", a declarat Bogdan Nicolae, seful proiectului de Integrare carduri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare