Salesforce.com si Google au lansat un produs pentru imbunatatirea vanzarilor online
Data publicarii: Astazi, 06-06-2007 | IT&CSalesforce.com si Google au lansat un produs online de administrare a relatiei cu clientii (CRM), care usureaza gestiunea informatiilor despre persoanele care fac click pe reclamele Google, pentru a imbunatati vanzarile companiilor mici si mijlocii, a anuntat Google intr-un comunicat. Produsul "Salesforce Group Edition" va inlocui actualul produs "Salesforce Team Edition" si va face parte din oferta de intrare de gama, destinata companiilor mici si mijlocii.
Aplicatia ajuta firmele sa administreze mai bine listele cu potentialii clienti, usurand contactarea persoanelor interesate de serviciile oferite de firme, ceea ce are ca rezultat imbunatatirea vanzarilor.
Scopul produsului este sa simplifice introducerea intr-un sistem CRM a informatiilor despre persoanele care fac click pe reclamele Google. Utilizatorii pot folosi sistemul CRM al Salesforce pentru a crea campanii de publicitate online folosind Google AdWords. Cand un vizitator al unui site isi introduce informatiile de contact pentru a primi mai multe detalii despre produse, informatiile sunt adaugate automat in sistemul CRM al Salesforce. Agentii de vanzari pot vedea ce cuvinte cheie au cautat vizitatorii inainte de a face click pe o reclama, pot sa localizeze vizitatorii pe Google Maps si le pot trimite documente folosind suita de aplicatii de birou Google Docs.
Noul produs a fost lansat la un pret promotional, pentru luna iunie, de 600 de dolari pe un an pentru cinci utilizatori. Produsul va costa, din luna iulie, 1.200 de dolari pe an pentru cinci utilizatori.
In urma intelegerii dintre cele doua companii, Salesforce.com va pastra intreaga suma obtinuta din abonamente si un procent mic din incasarile de pe urma reclamelor. Google va primi cea mai mare parte din veniturile din publicitate.
Ca parte a intelegerii, Salesforce.com va deveni distribuitor autorizat al platformei Google AdWords in 42 de tari in care Salesforce are birouri de vanzari.
"Cele doua companii vor folosi strategii de marketing si campanii promotionale comune, pentru a se putea adresa unui numar sporit de clienti din intreaga lume", a declarat vicepresedintele responsabil cu strategia din cadrul Salesforce.com, Bruce Francis.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut