Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
Data publicarii: 06-02-2024 | Finante-BanciÎn 2024, Deloitte a fost recunoscută ca al șaselea cel mai puternic brand la nivel mondial în clasamentul "Brand Finance 500", evidențiindu-și astfel poziția de lider în sectorul serviciilor comerciale pentru al șaselea an consecutiv. Cu o valoare de brand de 418 miliarde de dolari, marcând o creștere de 21% față de anul anterior, Deloitte s-a distins cu un rating AAA+, unul dintre cele mai înalte ratinguri acordate de Brand Finance. Această realizare reflectă peste 175 de ani de excelență și un impact durabil în serviciul comunității globale de afaceri, sectorul public și societate în ansamblu, având la bază contribuția a aproximativ 457.000 de profesioniști din întreaga lume, inclusiv peste 3.000 din România.
Deloitte și-a consolidat reputația prin furnizarea de servicii de audit, consultanță fiscală și juridică, consultanță financiară și managementul riscului, ajutând aproximativ 90% din companiile din topul Fortune Global 500®, precum și mii de companii din sectorul privat, să atingă rezultate măsurabile și de durată. Aceste servicii contribuie la consolidarea încrederii în piețele de capital, permit companiilor să se transforme, să prospere și să deschidă calea către o economie mai puternică, o societate mai echitabilă și o lume sustenabilă.
În România, Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale, oferind o gamă largă de servicii de audit, consultanță fiscală, servicii juridice, consultanță și managementul riscului, consultanță financiară, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, prin intermediul a peste 3.400 de profesioniști. Acest angajament față de excelență și inovație subliniază rolul esențial al Deloitte în gestionarea provocărilor cu care se confruntă afacerile și societatea într-o lume în rapidă schimbare, reafirmând importanța și impactul brandului la nivel global și local.
Prin aceste realizări, Deloitte demonstrează nu doar valoarea sa ca brand pe piața globală, ci și contribuția semnificativă la aducerea de soluții inovatoare și sustenabile în fața provocărilor complexe ale timpurilor noastre. Recunoașterea în clasamentul "Brand Finance 500" este o dovadă a încrederii și respectului pe care clienții, angajații și alte părți interesate îl au față de Deloitte, și servește ca un stimulent pentru firmă să continue să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, să inoveze și să creeze un impact pozitiv în societate.
Deloitte și-a consolidat reputația prin furnizarea de servicii de audit, consultanță fiscală și juridică, consultanță financiară și managementul riscului, ajutând aproximativ 90% din companiile din topul Fortune Global 500®, precum și mii de companii din sectorul privat, să atingă rezultate măsurabile și de durată. Aceste servicii contribuie la consolidarea încrederii în piețele de capital, permit companiilor să se transforme, să prospere și să deschidă calea către o economie mai puternică, o societate mai echitabilă și o lume sustenabilă.
În România, Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale, oferind o gamă largă de servicii de audit, consultanță fiscală, servicii juridice, consultanță și managementul riscului, consultanță financiară, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, prin intermediul a peste 3.400 de profesioniști. Acest angajament față de excelență și inovație subliniază rolul esențial al Deloitte în gestionarea provocărilor cu care se confruntă afacerile și societatea într-o lume în rapidă schimbare, reafirmând importanța și impactul brandului la nivel global și local.
Prin aceste realizări, Deloitte demonstrează nu doar valoarea sa ca brand pe piața globală, ci și contribuția semnificativă la aducerea de soluții inovatoare și sustenabile în fața provocărilor complexe ale timpurilor noastre. Recunoașterea în clasamentul "Brand Finance 500" este o dovadă a încrederii și respectului pe care clienții, angajații și alte părți interesate îl au față de Deloitte, și servește ca un stimulent pentru firmă să continue să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, să inoveze și să creeze un impact pozitiv în societate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?
- Hidroelectrica inaugurează Microcentrala Poiana Ruscă
- Deloitte Romania a asistat Alior Bank in vanzarea catre Patria Bank a unui portofoliu de credite performante acordate persoanelor fizice in valoare de 97 mil. lei
- SigurantaOnline.ro oferă recomandări de vacanță în siguranță: cum să eviți capcanele din mediul online
- Ines Rocha devine noul Director Regional al IFC pentru Europa
- Studiu EY: politici și controverse fiscale - ce ar trebui să aibă în vedere companiile în acest an?
- Fondul ETF BET Patria – Tradeville depaseste 300 milioane lei in active totale