Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
Data publicarii: 06-02-2024 | Finante-BanciÎn 2024, Deloitte a fost recunoscută ca al șaselea cel mai puternic brand la nivel mondial în clasamentul "Brand Finance 500", evidențiindu-și astfel poziția de lider în sectorul serviciilor comerciale pentru al șaselea an consecutiv. Cu o valoare de brand de 418 miliarde de dolari, marcând o creștere de 21% față de anul anterior, Deloitte s-a distins cu un rating AAA+, unul dintre cele mai înalte ratinguri acordate de Brand Finance. Această realizare reflectă peste 175 de ani de excelență și un impact durabil în serviciul comunității globale de afaceri, sectorul public și societate în ansamblu, având la bază contribuția a aproximativ 457.000 de profesioniști din întreaga lume, inclusiv peste 3.000 din România.
Deloitte și-a consolidat reputația prin furnizarea de servicii de audit, consultanță fiscală și juridică, consultanță financiară și managementul riscului, ajutând aproximativ 90% din companiile din topul Fortune Global 500®, precum și mii de companii din sectorul privat, să atingă rezultate măsurabile și de durată. Aceste servicii contribuie la consolidarea încrederii în piețele de capital, permit companiilor să se transforme, să prospere și să deschidă calea către o economie mai puternică, o societate mai echitabilă și o lume sustenabilă.
În România, Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale, oferind o gamă largă de servicii de audit, consultanță fiscală, servicii juridice, consultanță și managementul riscului, consultanță financiară, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, prin intermediul a peste 3.400 de profesioniști. Acest angajament față de excelență și inovație subliniază rolul esențial al Deloitte în gestionarea provocărilor cu care se confruntă afacerile și societatea într-o lume în rapidă schimbare, reafirmând importanța și impactul brandului la nivel global și local.
Prin aceste realizări, Deloitte demonstrează nu doar valoarea sa ca brand pe piața globală, ci și contribuția semnificativă la aducerea de soluții inovatoare și sustenabile în fața provocărilor complexe ale timpurilor noastre. Recunoașterea în clasamentul "Brand Finance 500" este o dovadă a încrederii și respectului pe care clienții, angajații și alte părți interesate îl au față de Deloitte, și servește ca un stimulent pentru firmă să continue să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, să inoveze și să creeze un impact pozitiv în societate.
Deloitte și-a consolidat reputația prin furnizarea de servicii de audit, consultanță fiscală și juridică, consultanță financiară și managementul riscului, ajutând aproximativ 90% din companiile din topul Fortune Global 500®, precum și mii de companii din sectorul privat, să atingă rezultate măsurabile și de durată. Aceste servicii contribuie la consolidarea încrederii în piețele de capital, permit companiilor să se transforme, să prospere și să deschidă calea către o economie mai puternică, o societate mai echitabilă și o lume sustenabilă.
În România, Deloitte este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale, oferind o gamă largă de servicii de audit, consultanță fiscală, servicii juridice, consultanță și managementul riscului, consultanță financiară, soluții de servicii și consultanță în tehnologie, prin intermediul a peste 3.400 de profesioniști. Acest angajament față de excelență și inovație subliniază rolul esențial al Deloitte în gestionarea provocărilor cu care se confruntă afacerile și societatea într-o lume în rapidă schimbare, reafirmând importanța și impactul brandului la nivel global și local.
Prin aceste realizări, Deloitte demonstrează nu doar valoarea sa ca brand pe piața globală, ci și contribuția semnificativă la aducerea de soluții inovatoare și sustenabile în fața provocărilor complexe ale timpurilor noastre. Recunoașterea în clasamentul "Brand Finance 500" este o dovadă a încrederii și respectului pe care clienții, angajații și alte părți interesate îl au față de Deloitte, și servește ca un stimulent pentru firmă să continue să ofere servicii de cea mai înaltă calitate, să inoveze și să creeze un impact pozitiv în societate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online