Angst investeste un milion de euro pentru a-si extinde reteaua cu cinci magazine
Data publicarii: 14-06-2007 | AfaceriReteaua grupului de firme Angst, unul dintre cei mai importanti jucatori interni din industria carnii, se va extinde in acest an prin deschiderea a cinci noi magazine in zona de vest a tarii, atingand astfel un numar total de 29 de unitati, a anutat joi, compania. Angst va deschide doua magazine in Cluj si trei magazine in Oradea cu sprafate cuprinse intre 300-500 metri patrati, potrivit conducerii companiei. Strategia Angst de devoltare in zona de vest a tarii a inceput in ianuarie 2007, odata cu intrarea pe piata din Cluj, prin asocierea cu procesatorul local Discovery si ulterior prin deschiderea primului magazin din oras, au adaugat oficialii Angst.
"Pentru amenajarea magazinelor la standardele impuse de companie, se va face in prima faza o investitie de un milion euro. Pana la sfarsitul anului aceasta suma poate fi suplimentata pentru a adapta magazinul la solicitarile clientului", a declarat presedinte al Angst, Sorin Minea.
Compania deruleaza in acest an si o investitie de aproape trei milioane euro, pentru deschiderea unei noi unitati de productie la Buftea.
Cifra de afaceri a companiei Angst a inregistrat, in primul trimestru al anului 2007, o crestere cu 16% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar profitul a crescut cu 20 de procente. Cresterea cifrei de afaceri a avut la baza cererea de consum si a avut ca rezultat diversificarea gamei de produse.
Investitiile facute de companie in primul trimestru al anului 2007 in modernizarea celor trei unitati de productie, calificarea personalului, calitatea produselor si reteaua de magazine au dus la cresterea productivitatii muncii cu 21% fata de primul trimestru al anului 2006.
Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj.
Anul trecut, Angst-ul a inregistrat o crestere a vanzarilor de mezeluri de 25%, fata de 15% cat a fost cresterea totala a pietei, in principal pe baza intensificarii activitatilor de cercetare dezvoltare a produselor si prin extinderea retelei de magazine. Conform estimarilor Angst se mentine intre primii cinci jucatori ai pietei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut