Raiffeisen Bank a organizat la Bucuresti un seminar dedicat IMM-urilor
Data publicarii: 21-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a organizat astazi la Bucuresti seminarul "Raiffeisen Business Plus" dedicat segmentului intreprinderilor mici si mijlocii cu o cifra de afaceri intre 1 si 5 milioane euro, la care au participat aproximativ 30 de firme, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Seminarul face parte dintr-o serie de evenimente pe care banca le organizeaza in cele mai importante orase ale tarii.
"Raiffeisen Business Plus este de fapt un dialog intre IMM si banca. Acest eveniment nu pune accent pe prezentari detaliate ale serviciilor si produselor noastre, ci analizeaza cazuri concrete si explica cele mai eficiente modalitati pentru dezvoltarea afacerilor acestui segment distinct de intreprinderi mici si mijlocii", a explicat Alexandru Ciobanu, Director Sector IMM.
Raiffeisen Bank a inceput inca din 2005 un proces de specializare pe segmente de clienti. In Bucuresti functioneaza aproximativ 3.522 de intreprinderi mici si mijlocii cu cifra de afaceri intre 1 si 5 milioane de euro conform Bazei de Date de la Registru Comertului, dintre care 720 sunt clienti Raiffeisen Bank (adica 20 % din piata IMM-urilor din Capitala)
"Lansarea unor produse de credit cu aplicabilitate larga si orientate spre nevoile de investitii ale firmelor, cum ar fi creditul flexi pentru nevoi personale sau creditul capital fara garantii, a condus la cea mai mare rata de crestere din ultimii ani, precum si la mutatii semnificative in structura de portofoliu in sensul cresterii ponderii creditelor negarantate sau a celor pe termen mediu si lung.", a adaugat Felix Daniliuc, Director regional Bucuresti. Peste 60% dintre finantarile acordate de banca de la inceputul anului pentru acest segment de piata au fost reprezentate de credite de investitii pentru extinderi, iar 40 din credite au fost acordate pentru finantarea activitatilor curente.
Cu acest prilej au fost prezentate si instrumente specifice de acoperire a riscului valutar si a celui de dobanda.
"In ultimul timp am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda. Banca pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate: de la produse simple de acoperire a riscului valutar - contracte Forward sau Swap - pana la instrumente mai complexe cum sunt optiunile sau depozitele structurate. Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Alin Carligeanu, Director Vanzari Produse Trezorerie.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an