Raiffeisen Bank a organizat la Bucuresti un seminar dedicat IMM-urilor
Data publicarii: 21-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a organizat astazi la Bucuresti seminarul "Raiffeisen Business Plus" dedicat segmentului intreprinderilor mici si mijlocii cu o cifra de afaceri intre 1 si 5 milioane euro, la care au participat aproximativ 30 de firme, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Seminarul face parte dintr-o serie de evenimente pe care banca le organizeaza in cele mai importante orase ale tarii.
"Raiffeisen Business Plus este de fapt un dialog intre IMM si banca. Acest eveniment nu pune accent pe prezentari detaliate ale serviciilor si produselor noastre, ci analizeaza cazuri concrete si explica cele mai eficiente modalitati pentru dezvoltarea afacerilor acestui segment distinct de intreprinderi mici si mijlocii", a explicat Alexandru Ciobanu, Director Sector IMM.
Raiffeisen Bank a inceput inca din 2005 un proces de specializare pe segmente de clienti. In Bucuresti functioneaza aproximativ 3.522 de intreprinderi mici si mijlocii cu cifra de afaceri intre 1 si 5 milioane de euro conform Bazei de Date de la Registru Comertului, dintre care 720 sunt clienti Raiffeisen Bank (adica 20 % din piata IMM-urilor din Capitala)
"Lansarea unor produse de credit cu aplicabilitate larga si orientate spre nevoile de investitii ale firmelor, cum ar fi creditul flexi pentru nevoi personale sau creditul capital fara garantii, a condus la cea mai mare rata de crestere din ultimii ani, precum si la mutatii semnificative in structura de portofoliu in sensul cresterii ponderii creditelor negarantate sau a celor pe termen mediu si lung.", a adaugat Felix Daniliuc, Director regional Bucuresti. Peste 60% dintre finantarile acordate de banca de la inceputul anului pentru acest segment de piata au fost reprezentate de credite de investitii pentru extinderi, iar 40 din credite au fost acordate pentru finantarea activitatilor curente.
Cu acest prilej au fost prezentate si instrumente specifice de acoperire a riscului valutar si a celui de dobanda.
"In ultimul timp am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda. Banca pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate: de la produse simple de acoperire a riscului valutar - contracte Forward sau Swap - pana la instrumente mai complexe cum sunt optiunile sau depozitele structurate. Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Alin Carligeanu, Director Vanzari Produse Trezorerie.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză