Utilizatorii de telefoane Nokia isi pot primi fotografiile pe hartie, prin posta
Data publicarii: 30-06-2007 | IT&CNokia a lansat in Romania serviciul XpressPrint, prin care utilizatorii telefoanelor Nseries pot comanda prin telefonul mobil copii pe hartie ale imaginilor, pe care apoi le vor primi acasa prin posta sau le pot expedia prietenilor, a anuntat compania.
Utilizatorii pot de asemenea cere imprimarea fotografiilor preferate pe autocolante sau pe obiecte specifice pentru cadouri, precum cani, puzzle-uri si tricouri.
Serviciul va fi disponibil pentru posesorii de telefoane Nokia din gama Nseries din intreaga Europa, incepand de vineri. Acestia trebuie sa instaleze pe aparat aplicatia Nokia XpressPrint. Serviciul necesita o conexiune mobila la internet, prin conexiunea 3G oferita de operatorul de telefonie mobila sau prin conectarea la o retea wireless WLAN.
Serviciul mobil de imprimare este accesibil din meniul Galerie (Gallery) al dispozitivului. Pentru a comanda fotografiile, utilizatorii trebuie sa selecteze imaginile pe care doresc sa le transfere pe hartie, sa introduca adresa si celelalte informatii necesare si sa selecteze optiunea "Comanda". Termenul de livrare pentru Romania este de cinci zile.
Preturile romanesti variaza intre 0,40 lei cu TVA (pentru o poza cu dimensiunile de 9 x 12 centimetri) si 3,29 lei (pentru o imagine de 20 x 30 centimetri). Acestor preturi li se adauga un tarif de 8,25 lei/pachet pentru transport, care include taxele postale si TVA. Plata se poate face prin card de credit sau prin alte variante, iar primele zece fotografii imprimate sunt gratuite.
Serviciul este oferit in partneriat cu compania germana CeWe Color, care este cea mai mare mare firma de procesare foto din Europa, cu o cota de piata de aproximativ 50%. Anul trecut, CeWe Color a avut incasari de 400 de milioane de euro si a livrat in Europa un numar de 2,9 miliarde de fotografii. Compania CeWe Color are 3000 de angajati. Firme detine centre de productie in Anglia, Franta, Cehia, Slovacia, Polonia si Ungaria.
Clientii din Romania pot solicita asistenta tehnica din partea CeWe prin telefon, apeland un numar din Ungaria.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut